Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, grynasis pelnas sumenko 4 proc. iki 3,94 mlrd. dolerių, jo dalis akcijai – nuo 1,61 iki 1,57 dolerio. Pardavimų pajamos paaugo 1 proc. iki 20,61 mlrd. dolerių, o tai rodo, kad vartotojai, nepaisant padidėjusių kainų, dažniausiai renkasi gerai žinomus namų apyvokos prekių ženklus, pažymi bendrovė.
Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai prognozavo vidutiniškai 20,33 mlrd. dolerių įplaukas, 1,55 dolerio akcijai pelną.
Bendrovė taip pat nurodė, kad pelno sumažėjimą lėmė didesnės sąnaudos žaliavoms ir gamybai, logistikai ir reklamai.
„Procter & Gamble“ produkcijos kainas per metus padidino 9 proc., tačiau pardavimus kiekybine išraiška sumažino 3 procentais.
Kosmetikos ir parfumerijos gaminių pardavimų pajamos nepakito – 3,96 mlrd. dolerių, produktų naminiams augintiniams – sumenko 4 proc. iki 1,63 mlrd. dolerių, sveikatos priežiūros produktų – padidėjo 3 proc. iki 2,76 mlrd. dolerių, namų apyvokos prekių – 1 proc. iki 4,93 mlrd. dolerių, prekių vaikams ir asmens higienos prekių – taip pat 1 proc. iki 4,93 mlrd. dolerių.
Bendrovė pablogino finansinių rodiklių prognozes šiems finansiniams metams: įplaukų – iki kritimo 1-3 proc. nuo augimo iki 2 proc., o grynojo pelno padidėjimo – iki anksčiau skelbtos 0-4 proc. prognozės „netoli apatinės ribos“.
„Procter & Gamble“ veiklą pradėjo 1837 metais kaip nedidelė šeimos įmonė, gaminusi muilą ir žvakes Cincinatyje. Dabar bendrovės produkcijos portfelis sudarytas iš apytikriai 10 prekių kategorijų ir maždaug 65 prekių ženklų, siūlomų beveik 70 šalių. Bene labiausiai žinomi – „Pampers“, „Tide“, „Ariel“, „Fairy“, „Always“, „Lenor“, „Oral-B“, „Olay“, „Tampax“, „Old Spice“, „Pantene“, „Head &; Shoulders“, „Fusion“, „Gillette“, „Mach3“, „Venus“, „Braun“.