Darbus už 61 mln. eurų (su PVM) atliks konkursą laimėjusi ir sausio pabaigoje sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija (dabar „Via Lietuva“) pasirašiusi Panevėžio kelių statybos įmonė HISK.
„Kelias A14 jau nuo nepriklausomybės atkūrimo laikų visų lietuvių ir šalies svečių tituluojamas blogiausiu Lietuvoje. Provėžos, duobės, karščio iškeltos betono plokštės – visa tai greitai taps tik tolimu prisiminimu“, – skelbia bendrovė „Via Lietuva“.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis anksčiau teigė, kad visas kelias Vilnius–Utena turėtų būti rekonstruotas iki 2025 metų pabaigos.
Pernai spalį pradėti beveik dviejų kilometrų ilgio šio kelio atkarpos Utenos mieste rekonstrukcijos darbai, kurių vertė siekia 7 mln. eurų. Darbus taip pat atlieka HISK, juos užbaigti numatyta 2024 metų liepą.
Tuo metu kelio atkarpos nuo Riešės seniūnijos iki Molėtų projektavimo darbai, kaip anksčiau teigė ministras, turėtų būtų baigti antrąjį šių metų ketvirtį, iškart po jų planuojama paskelbti šio ruožo rangos darbų konkursus.
Kelių priežiūros ir plėtros programoje šiemet kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai papildomai skirta 40 mln. eurų.
Kelias Vilnius–Utena yra viena pagrindinių Lietuvos transporto arterijų, vedančių iš šalies sostinės į aplinkines savivaldybes. Šis kelias yra ir vienas problematiškiausių, turintis cementbetonio dangą, kuri yra deformuota ir susidėvėjusi.