Skaičiavimai rodo, kad papildomos A+ juostų atkarpos Kalvarijų gatvėje vienam žmogui, keliaujančiam viešuoju transportu, sutaupys 7 valandas per metus.
Iki Kalvarijų–Kareivių gatvių sankryžos įrengtos dvi abiejų krypčių A+ juostų atkarpos, kuriomis gali važiuoti viešasis transportas, dviračiai, mopedai, lengvieji keturračiai, elektromobiliai ir motociklai.
Naujos atkarpos įrengtos: tarp Šeimyniškių g. ir Trimitų g. – 0,8 km; tarp Daugėliškio g. ir Konstitucijos pr. – 0,8 km; tarp Žalgirio g. ir J. Treinio g. – 0,7 km. Su naujai įrengtomis atkarpomis nuo šiol Kalvarijų gatvė iš viso turės 4,4 kilometrų A+ juostų.
Kalvarijų gatvėje atsirado ir nauji kelio ženklai, reglamentuojantys viešojo transporto eismo juostą, taip pat vietomis sutvarkyti pėsčiųjų takai. Tuo pačiu atsiras ir želdinių, pasodintos 9 liepos ir beveik 700 krūmų: japoninių lanksvų, sedulų ir kt.
Viešojo transporto keleivių skaičius Kalvarijų g. jau dabar vidutiniškai 1,2 karto didesnis nei važiuojančių automobiliu. Viešojo transporto keleivių skaičius – 1292 keleiviai, o automobiliu keliaujančių – 1064 (2021 m. spalio mėn. duomenimis).
Planuojama, kad šie pakeitimai ne tik sutrumpins viešojo transporto keleivių kelionės trukmę, bet ir skatins daugiau eismo dalyvių rinktis viešojo transporto paslaugą. Dabartiniai transporto srautų duomenys rodo, kad Kalvarijų gatvėje maksimalus transporto srautas pasiekiamas tik piko metu. Miestui grįžus į darbymečio ritmą, spalio mėnesį bus atliekami skaičiavimai, kaip eismo srautas skirstosi po A+ juostų įrengimo ir esant poreikiui atliekami papildomi eismo pakeitimai.
Prognozuojama, kad 2030 m. Kalvarijų g. viešuoju transportu keliaujančiųjų skaičius bus išaugęs 1,8 karto, palyginti su dabartiniu keleivių srautu. Patogiausias ir greičiausias kelionės būdas pasiekti miesto centrą bus viešasis transportas.
Vilniuje iki 2025 m. įrengus visas šiuo metu numatytas papildomas atkarpas, A+ juostų tinklas jau sieks 47 kilometrus.