Planuojama, kad traukinys maršrutu Muuga-Kaunas-Muuga važiuos du kartus per savaitę, o tikslus grafikas priklausys nuo bandomojo važiavimo.
„Pradedame bandomąjį važiavimą – tikrinsime, ar veiks krovinių pakrovimas, pasienio operacijos, keitimasis dokumentais ir duomenimis. Šį kartą geležinkeliu gabenama mediena, durpės ir statybinis putplastis“, – sakė Estijos valstybės kontroliuojamos geležinkelių logistikos bendrovės „Operail“ valdybos pirmininkas Raulis Toomsalas.
„Klientų susidomėjimas naująja paslauga jau yra“, – pridūrė jis.
„Lietuvos geležinkelių“ grupės valdomame Kauno intermodaliniame terminale puspriekabės bus perkraunamos į europinės vėžės vagonus ir toliau keliaus Vakarų Europos link, tuo metu „Amber Trai“ vagonai bus užpildyti kroviniais ir grįš į Muugos uostą, kur priekabos bus kraunamos į laivus, plaukiančius į Suomiją.
Latvijos, Estijos ir Lietuvos geležinkelių bendrovės 2018-ųjų gegužę Taline pasirašė sutartį dėl „Amber Train“ sukūrimo, tačiau iki šiol traukinys nevažiavo.
Kauno terminale pernai perkrauta daugiau nei 26,2 tūkst. standartizuotų konteinerių (TEU), šiemet pradėti reguliarūs pervežimai į Duisburgą Vokietijoje, Lenkiją. Planuojama, kad iki 2030 metų krovinių apimtys terminale turėtų siekti beveik 300 tūkst. TEU.