Atlikusi tyrimą tarnyba nusprendė, kad „Perlas Energija“ pateikė klaidinančią informaciją apie siūlomas fiksuotas elektros kainas, tokiu būdu klaidindama vartotoją, kuris pagrįstai tikėjosi gauti sutartą fiksuotą kainą visą sutartyje numatytą laiką.
Anot tarnybos, rugpjūčio pradžioje paskelbusi apie sutarčių pakeitimą, įmonė informavo vartotojus, jog jie gali sutikti būti perkelti į „Biržos“ planą arba nutraukti sutartį, tačiau bendrovė neinformavo, jog jie turi ir trečią galimybę – nesutikti su sutarties sąlygų pakeitimu ir tokiu atveju turėtų likti galioti buvusios sąlygos.
Pasak tarnybos, įmonė privalėjo būti atidi ir suteikti vartotojams teisingą ir neklaidinančią informaciją, laikytis įsipareigojimų.
„Perlas Energijos“ vadovas Vilius Juraitis BNS teigė, jog įmonė susipažįsta su tarnybos tyrimo medžiaga, o ar bus skundžiamas jos sprendimas, įmonė apsispręs per tris–keturias dienas.
„Medžiagos yra 20 lapų, tai pažindinamės su argumentais. Kai su jais susipažinsime, paruošime savo poziciją“, – BNS sakė V. Juraitis.
Anksčiau vieną mažiausių tarifų siūliusi „Perlas Energija“ rugpjūčio 5 dieną pranešė keičianti beveik visų 180 tūkst. klientų sutartis – pasirinkę fiksuotas kainas buvo perkelti į kintamos kainos planą, kurio tarifai priklauso nuo kainos biržoje. Augant elektros kainoms, jos pati negaminanti įmonė tapo nepajėgi vykdyti įsipareigojimų.