Seimas pritarė Alkoholio reklamos įstatymo pataisoms, kurios leis tiesiogiai transliuoti net ir tuomet, jeigu ekrane matysis alkoholio gamintojų logotipai.
Už Antano Matulo, Birutės Vėsaitės ir Alfredo Pekeliūno pasiūlytas pataisas antradienį balsavo 55 parlamentarai, 13 buvo nusiteikę priešiškai, 21 susilaikė.
Naujasis teisės aktas numato, kad alkoholio reklama ir toliau bus draudžiama televizijos ir radijo eteryje nuo 6 iki 23 val., tačiau tiesioginių ir netiesioginių tarptautinių meno, kultūros ar sporto renginių transliacijų metu apribojimai nebus taikomi.
„Aišku, reklaminius klipus bus galima rodyti tik po 23 valandos, o gamintojų logotipai nebus laikomi reklama“, - sakė „Vakarų ekspresui“ B. Vėsaitė.
Kontrolės įstatymas papildymai alkoholio reklama nelaiko logotipų, dėl kurių šiemet jau jau buvo atšauktos ne vienos krepšinio transliacijos. Nuo šiol alkoholinius gėrimus gaminančių arba jais prekiaujančių įmonių registruoti pavadinimai ar prekių ženklai, kai šie pavadinimai ar prekių ženklai „nereguliariai ir netikėtai“ matomi transliuojamose ar retransliuojamose programose ir kai šių pavadinimų bei prekių ženklų atvaizdai yra šalutiniai, palyginus su transliuojamos ar retransliuojamos programos vaizdais, nebus reklama.
Taip pat apsispręsta, kad nuo 2012 metų būtų uždrausta bet kokio stiprumo alkoholio reklama visose visuomenės informavimo priemonėse.
Seimas nepritarė grupės parlamentarų siūlymui drausti alkoholio reklamą programose nuo 6 iki 23 valandos, tačiau šį draudimą netaikyti alui iki 5,5 procento tūrinės etilo alkoholio koncentracijos ir natūralios fermentacijos vynams, kurių tūrinė etilo alkoholio koncentracija neviršija 13 procentų.
Prieš du mėnesius alkoholio reklamos draudimo varžtus atleido ir rusai. Be to, rusų nepilnamečiai miega ilgiau nuo 22 iki 07 val.
Daugiau:
Rusai leis aludarių reklamą