Tuo galėjo įsitikinti ir žinomas visuomenės veikėjas, žurnalistas Saugirdas Vaitulionis. Asmeninėje „Facebook“ paskyroje jis papasakojo, kaip turėjęs sulaukti siuntinio, sulaukė tik raštelio.
„Stoviu prie lango. Privažiuoja Lietuvos pašto automobilis, išlipa kurjeris, tiesiu taikymu varo prie pašto dėžutės ant tvoros ir įmeta lapelį. Tada ramiausiai šoka atgal į mašiną ir išvažiuoja.
Ok, einu į lauką žiūrėti, ką ten atvežė. Nu ir ką, pasirodo, manęs nerado namuose, tai siuntą turiu važiuoti atsiimti į pašto skyrių?“ – stebėjosi influenceris.
Anot jo, nenuostabu, kad fiziniuose pašto skyriuose nuolatinės eilės, kai kurjeriai taip „dirba“ savo darbą.
„Aš tikrai suprantu, kodėl tuose pašto skyriuose amžinos nenormalios eilės net lauke, nes garantuotai ir ten stovinčių žmonių „nerado namuose“. Negi taip sunku tiesiog dirbti savo darbą? Juk niekas čia nieko daugiau nei priklauso neprašo – tik dirbti savo darbą“, – svarstė S. Vaitulionis.
Lietuvos pašto komunikacijos projektų vadovas Lukas Zadarackas pripažino, kad jo atstovaujamos bendrovės kolegos tinkamai neatliko savo darbo.
„Apgailestaujame dėl tokios kliento patirties. Iš tiesų, visas registruotas, iki 2 kg svorio siuntas Lietuvos pašto laiškininkai tikrai privalo pristatyti į gavėjo namus.
Tuo atveju, jeigu gavėjas nėra randamas namuose, jam yra paliekamas informacinis pranešimas apie tai, kuriame pašto skyriuje ir iki kada siunta turėtų būti atsiimta“, – paaiškino L. Zadarackas.
Jis patikino, kad bendrovė aiškinasi situaciją, kodėl šiuo konkrečiu atveju siunta nebuvo pristatyta tiesiai į gavėjo namus.
„Tuo pačiu norėtume atkreipti dėmesį, kad šią siuntą pristatyti turėjo ne kurjeris, o laiškininkas. Laiškininkai gyventojams pristato būtent per Lietuvos paštą siunčiamas siuntas, tuo tarpu kurjeriai – per „LP express“ paštomatų ir kurjerinių paslaugų tinklą gabenamas siuntas“, – komentavo Lietuvos pašto atstovas.