• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gyventojai sulaukia melagingų skambučių „Sodros“ vardu. Nieko bendra su „Sodra“ šie skambučiai neturi – svarbu nesileisti į pokalbį su sukčiais ir neteikti jokios asmeninės informacijos telefonu, pranešime spaudai visuomenę informuoja „Sodra“.

Gyventojai sulaukia melagingų skambučių „Sodros“ vardu. Nieko bendra su „Sodra“ šie skambučiai neturi – svarbu nesileisti į pokalbį su sukčiais ir neteikti jokios asmeninės informacijos telefonu, pranešime spaudai visuomenę informuoja „Sodra“.

REKLAMA

Melagingų skambučių metu iš skirtingų telefono numerių skambinantys sukčiai dažniausiai kalba rusų, kartais lietuvių kalba. Jie prisistato „Sodros“ darbuotojais, prašo gyventojų asmens duomenų. Sukčiai informuoja apie galimybę perskaičiuoti stažą pensijoms arba perskaičiuoti ligos išmokas.

Svarbu prisiminti, kad „Sodros“ darbuotojai niekada neprašo gyventojų pateikti jautrios asmeninės informacijos telefonu. „Sodros“ klientai aptarnaujami tik juos iš anksto identifikavus saugiu būdu.

Norint gauti asmeninę informaciją telefonu (+370) 5 250 0883, reikalingas Kliento identifikavimo kodas – KID. Tai unikalus kodas, kurį padiktavus, „Sodros“ konsultantai suteikia informaciją apie kliento asmens duomenis ir gali pakomentuoti jo konkrečią situaciją.

REKLAMA
REKLAMA

KID kodą galima gauti dviem būdais: prisijungus prie asmeninės „Sodros“ paskyros www.sodra.lt/gyventojui arba apsilankius bet kuriame „Sodros“ skyriuje su asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu.

REKLAMA

Visą svarbią informaciją klientams „Sodra“ siunčia per asmenines paskyras www.sodra.lt/gyventojui. Prie paskyrų jungiamasi saugiu ryšiu, naudojantis elektroninio parašo, elektroninės bankininkystės priemonėmis.

„Sodra“ ragina gyventojus likti atidiems ir sulaukus įtartinų skambučių, nepradėti pokalbio su sukčiais.

tv3.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų