Pirmadienį „Rimi“ atstovai pasakojo, kad šių metų pradžioje buvo atliktas kone didžiausias prekybos tinklo tyrimas Baltijos šalyse, apklausiant virš 3 tūkst. gyventojų.
Atsižvelgiant į lietuvių, latvių ir estų atsakymus, nuo šiol bus siūloma daugiau pirkėjams patrauklių nuolaidų, bus plečiamas prekių asortimentas, keičiamas apsipirkimo kelias ir atnaujinama prekybos tinklo komunikacija.
Naujas asortimentas ir mažesnės kainos?
„Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius akcentavo, kad 7 iš 10 pirkėjų, eidami į parduotuvė, nori sutaupyti.
Anot jo, 2025-ieji yra tie metai, kada bus vykdomi didžiausi „Rimi“ pokyčiai, tad planuojama, kad 2026 m. I ketv. daugelis naujovių daugelyje parduotuvių jau bus įgyvendintos.
V. Lukoševičius žadėjo, kad pats parduotuvės DNR nesikeis – „Rimi“ išliks „Rimi“, tačiau atsižvelgiant į pirkėjų apklausas bus keičiamas asortimentas, kainodara, prekių išdėstymas ir komunikacija.
Prekybos tinklas planuoja gerinti ekonominio ir vidutinio kainų segmento produktų asortimentą, užtikrinti šių prekių prieinamumą ir matomumą lentynose.
Kaip pavyzdį V. Lukoševičius pateikė avalynę ir drabužius, kurių maisto prekių parduotuvėse pirkėjai ieško ir perka vis rečiau. Vietoje to bus didinamas maisto prekių asortimentas.
Jis nurodė, kad bus taikomos didesnės nuolaidos populiariausiems produktams, kasdien pirkėjai ras TOP 5 vaisių ir daržovių pasiūlymus.
Bus patogus apsipirkimo kelias, prekių išdėstymas. Bus ir toliau vykdoma „Gera kaina kasdien“ programa, užtikrinanti žemas kasdienių prekių kainas, pažymėtas specialiu euro ženklu.
Taupus krepšelis ir naujos etiketės
„Rimi“ marketingo vadovė Dalia Čenkienė pristatė taupaus apsipirkimo krepšelį, sukurtą remiantis naujausiais 2025 m. tyrimų duomenimis.
Anot jos, 50 proc. Lietuvos gyventojų mano, kad 35 eurų krepšelis yra taupus apsipirkimas. „Rimi“ už tokią sumą siūlo 8 patiekalus 4 asmenims.
Pusryčiams – prancūziškas omletas arba sūrūs varškėčiai, pietums – šaltibarščiai arba makaronų apkepas, vakarienei – bulviniai blynai arba tuno kepsneliai, užkandžiams – bruschetta arba bananų ir braškių glotnutis.
Visus šiuos receptus galima rasti ir iš karto įsigyti elektroninėje „Rimi.lt“ parduotuvėje.
D. Čenkienė paminėjo, kad bus aiškesnė ir kainų komunikacija, kad pirkėjai galėtų greičiau ir lengviau pamatyti naudingiausius pasiūlymus.
Ji nurodė, kad geltonos etiketės žymės akcijas. Rausvos etiketės reikš nuolaidas su lojalumo kortele.
Balta etiketė rodys reguliarią kainą, o raudonas užrašas „Gera kaina“ žymės gerą kainą kasdien.
Oranžinėmis etiketėmis bus žymimos besibaigiančio galiojimo prekės, kurioms bus labiausiai nukainuotos.
Kas ir už kiek nusipirko „Rimi“?
Primenama, kad, gavus konkurencijos priežiūros institucijų pritarimą, Švedijos bendrovė „ICA Gruppen“ birželį pardavė „Rimi Baltic“ Danijos mažmeninės prekybos lyderiui „Salling Group“.
Už 1,3 mlrd. eurų vertės sandorį „Salling Group“ perima visą „Rimi“ tinklą Baltijos šalyse – daugiau nei 11 tūkst. darbuotojų, pažangią elektroninės prekybos platformą ir efektyvią centralizuotą logistikos sistemą.
Šis pokytis žymi naują etapą „Rimi“ veikloje Baltijos šalyse – kartu su savininkų pasikeitimu „Rimi Baltic“ pristato ilgalaikę strategiją #FOCUS (angl. Formula for Customer Savings), skirtą geresnei pirkėjų patirčiai ir mažesnėms kainoms užtikrinti.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!