Paskola bus skirta apyvartiniam kapitalui, kurio bendrovė pritrūko plėsdama vilkikų parką ir atidarydama naujus techninio aptarnavimo centrus užsienyje, sako „cargoGO“ atstovas.
„Transporto įmonėse su tiekėjais ir darbuotojais atsiskaitoma greičiau nei pinigai įplaukia iš klientų, todėl didėjant veiklos apimčiai atsiranda apyvartinio kapitalo poreikis, kur ir bus nukreiptos iš fondo pasiskolintos lėšos“, – pranešime sakė „cargoGO“ finansų vadovas Kęstutis Samajauskas.
VIVA generalinis direktorius Dainius Vilčinskas teigia, kad logistikos ir transporto įmonės pastaraisiais metais turėjo daug iššūkių, tačiau jos pademonstravo atsparumą ir prisitaikė prie staiga pakitusių verslo sąlygų.
„Sektoriaus įmonės sprendė ne tik pandemijos iššūkius, bet ir turėjo prisitaikyti prie mokestinių pasikeitimų, planuoti papildomas investicijas įgyvendinant mobilumo paketo reikalavimus, dirbti itin paaštrėjusioje konkurencinėje aplinkoje“, – teigia D. Vilčinskas.
Bendrovės „GO valda“ kontroliuojamose įmonėse dirba apie tūkstantis žmonių, jos birželį valdė apie 850 transporto priemonių. Konsoliduota grupės 2021-ųjų apyvarta siekė 78 mln. eurų, arba 63 proc. daugiau nei 2020 metais, kai grupė gavo 48 mln. eurų pajamų, nurodo VIVA.