Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Šis kelias nebuvo nutiestas iš betono blokų. Panevėžio šiaurinis aplinkkelis yra LIetuvoje ne pavyzdys.Ten avarijos metu ar žiemos metu visada išlieka pavojus nepravažiuoti. Dabar jau tas pats pavojus ruože Molėtai-Utena. Variantas 2+2 geriau už 2+1 (priežastys tos pačios) ir svarbiausia vietos įgyvendinti tai buvo, o tas, kuris skubino reikalą - nebedirba.
Taigi, skūpus du kartus moka.
Neteisybė. Švedijoj yra 98 500 km valstybinių kelių. 2+1 kelių ten yra 2700 km. Tada tai bus 2,74% o ne 14%. Jei skaičiuoti nuo viso kelių tinklo (apie 600 000 km) 2+1 sudarytų nykstamai mažą skaičių. Lietuvoje 2+1 yra ne "reti" bet yra tik vienas toks 20 km ilgio kelias. Taigi ir visas 2+1 pagrindimas yra makaronų kabinimas.
Landsd klesti,- otkatai plaukia upe
Landsd klesti,- otkatai plaukia upe
Kiekvienas, net visiškas kubilius kad jei tai būtų daryta IŠKARTO būtų taupomos lėšos ir mažiau trikdomas eismas...
Matyt tikslas buvo kuo daugiau pinigų išvogti...
būtinos šalikelės. Furai turi būti pakankamai vietos pastatymui. Jeigu to nėra , tokie keliai netinkami eksplotuoti.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų