Pernai gegužę „Netflix“ išplėtė ribojimus naudotojams dalytis slaptažodžiais su žmonėmis, kurie nėra jų artimiausi giminaičiai, siekdama padidinti pajamas po sunkmečio ankstesniais metais.
Bendrovė skelbia 2023-uosius užbaigusi turėdama 260,28 mln. mokančių abonentų – 13,12 mln., arba 5,3 proc., daugiau nei jų buvo prieš metus. Jų skaičius JAV ir Kanadoje augo 2,81 mln., Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje - 5,05 mln., Lotynų Amerkijoje - 2,35 mln., Azijoje ir Ramiojo Vandenyno regione - 2,91 milijono.
Pardavimų pajamų pernai spalį-gruodį gauta 12,5 proc. daugiau nei prieš metus - 8,83 mlrd. dolerių.
„Netflix“akcijos per pastaruosius 12 mėnesių pabrango 34 procentais.