Organiškai (nevertinant aktyvų įsigijimų ar pardavimų, atmetus valiutų santykių pokyčius) pardavimai augo 7,8 procento. Produkcijos kainos palyginamuoju laikotarpiu pakilo vidutiniškai 8,4 procento.
Pačios „Nestle“ kalbinti analitikai prognozavo vidutiniškai 69,54 mlrd. frankų įplaukas, jų organinį augimą 8,1 procento.
Įplaukos Šiaurės Amerikoje mažėjo 0,3 proc. iki 19 mlrd. frankų, Kinijoje – 5,7 proc. iki 3,6 mlrd. frankų, kitur Azijoje, Afrikoje ir Okeanijoje – 4,8 proc. iki 13,2 mlrd. frankų, tuo tarpu Europoje – didėjo 1,3 proc. iki 14,1 mlrd. frankų, Lotynų Amerikoje – 5,7 proc. iki 9,1 mlrd. frankų.
Šiais metais bendrovė tikisi įplaukų organinio augimo 7-8 procentais.
Bendrovė valdo per 2 tūkst. prekės ženklų, įskaitant „Nestle“, „Nescafe“, „Nesquik“, „Nestea“, „Movenpick“, „KitKat“, „Gerber“, „Maggi“, „Perrier“, „S.Pellegrino“, „Purina“ ir „Friskies“, o jos produkcija perkama 186 šalyse.