Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Šiandien automagistralė A1 labiau panaši į viziją "Kelias - tai pakilimo takas", o ne kažkokius greičio viršijimo nulius.
Saugumas keliuose didžiaja dalimi priklauso nuo kelio kokybės ir juostų. Keturių juostų kelias visada bus saugesnis nei dviejų. Paprastas pavizdys paliginimui Utenos-Vilniaus kelyje įvikusių įvykių skaičius ir Vilniaus-Panevėžio. Paprasta matematika. Aš manau turėtu daugėti keturiu juostų kelių ir du plius viena juosta kelių.
Totalinis sekimas...
Rašo apie baudimą iki 10km/h o teisės aktų keitimą pamiršo, juk iki tokio viršgreičio nėra numatyta bauda.
Labai saunu bus.Bus maziau avaryjiu.Ir saugesnis eismas.Nes nesilaiko miesto rybose,ir kaimo rybose.Nes yra kad zvierys migruojia yra zenklai vaziuojia nekreipia demesio.
@Nijole Kiek klasių baigiai...?
@Nijole Gerai kad tu dar iš Lietuvos neišmigravai
Daznai manevrus daro.Kad vaziuojia miskoveziai,Furos.Daznai kaires i desyne,lengvieji automiliai.Ir moterys islaikusios teises isikuka letai i centrni kelia.
Pagrindinė priežastis tai greitis ir tyčinis eismo taisyklių nesilaikymas .
Pestieji su ausinukais ausyse ir kapisonais,apsirenge tamsiai ir lenda i gatve nesidairydami.Signalink nesignalines-kas is to:(
Pritariu Gintarui,kodel pestiesiems galima sokt i pereja net neapsidarius?nors ir mentai netoli stovi,beeeet jie ziur ar auto spes sustot,na o jei tai su sysena veide: ka nematei kad keglis ateina?va db mes tau...ir raso...
@Darius Pėstieji turi PAREIGĄ prieš žengdami įsitikinti bet vykdo tik savo TEISĘ eiti į perėją ( tarsi karvės Indijoje)
..nesamones visiskos-geriau nevaziuot is kiemo...

Skaitomiausios naujienos




Į viršų