Naujienų portalo tv3.lt vyriausiasis redaktorius Artūras Anužis sakė, kad tokiems geriems rezultatams įtakos turėjo krepšinis. Pirmosios lietuvių rinktinės varžybos su Senegalu sulaukė net 100 tūkst. peržiūrų. Kaip rodo statistika, lietuviai domisi ir konkurentų žaidimu, tad kovą tarp Kanados ir Australijos peržiūrėjo 32 tūkst. portalo lankytojų.
„Naujienų portalas kartu su TV3 televizija į Kiniją išsiuntė didžiausią žurnalistų, režisierių, montuotojų komandą, kurie nušviečia ne tik tai kas vyksta krepšinio aikštelėje, bet ir tai, kas vyksta už jos ribų – svarbiausios čempionato akimirkos, sportininkų ir sirgalių emocijos bei įspūdžiai, Lietuvos rinktinės krepšininkų ir trenerių komentarai, rungtynių analizės ir t.t Kokį rezultatą tai duoda – akivaizdu“, – džiaugėsi A. Anužis.
„Prie vis gerėjančių portalo skaitomumo rodiklių neabejotinai prisideda ne tik įdomus ir kokybiškas turinys, bet ir technologiniai patobulinimai ir naujovės, kuriuos nuolatos kryptingai diegiame. Viena tokių naujovių – realiu metu vykstantis pokalbių langas, kuriame lankytojai dalinasi įspūdžiais, emocijomis, komentuoja žaidimą. Tai labai padidina portalo lankytojų įsitraukimą“, – komentavo Nerijus Tilvikas UAB „All Media Lithuania“ Skaitmeninių produktų vadovas.
Visos krepšinio rungtynės, reportažai ir naujienos – per TV3 ir TV6 televiziją, tv3.lt naujienų ir pramogų portale bei TVPlay video platformą!
UAB „All Media Lithuania“ valdo televizijos kanalus TV3 (žiūrimiausias Lietuvoje jau 15 metų), TV6 ir TV8, radijo stotį „Power Hit Radio“, naujienų portalą tv3.lt, didžiausią Baltijos šalyse vaizdo transliacijų internetu platformą „TVPlay“ ir „TVPlay Premium“ bei skaitmeninę palydovinę televiziją „TVPlay Home“.