„Kad taupyti būtų dar paprasčiau, senąsias oranžines korteles keičiame naujomis mėlynomis bekontaktėmis. Tai reiškia, kad atsiskaitant už pirkinius žmonėms dabar pakanka naująja kortele vos priliesti kortelių skaitytuvą – ir bemat sulaukiama papildomų nuolaidų“, – pranešime cituojama „Maxima“ Rinkodaros departamento direktorė Renata Kežionienė.
Pasak jos, gauti naująją kortelę užtrunka vos kelias minutes – tereikia prie kasos padiktuoti savo telefono numerį ir sulaukus patvirtinimo kodo jį suvesti į bankinių kortelių skaitytuvą.
Pirkėjai kviečiami korteles atnaujinti iki vasario 28 dienos, kai nustos galioti senosios.
Dalyvaudami lojalumo programose gyventojai verslui suteikia teisę naudoti jų asmens duomenis. Verslai juos naudoja tam, kad parduotų kuo daugiau prekių ar paslaugų ir taip uždirbtų daugiau pelno.
Pavyzdžiui, 2021 m. prekybos tinklo „Maxima“ apyvarta siekė 1,759 mlrd. eurų, o grynasis pelnas – 84,7 mln. eurų.
Naudojantiems mobiliąją „Maxima“ programėlę, kortelės keisti nebūtina – jie jau sulaukia visų papildomų naudų.
Kaip ir kasmet, iki vasario pabaigos taip pat raginama pasinaudoti galimybe išleisti iki 2023 m. sukauptus „Maximos“ pinigus, kuriais galima atsiskaityti iki 99 proc. pirkinio sumos. Pirkdami parduotuvėse „Maxima“ ir pateikę „Ačiū“ kortelę arba programėlę, pirkėjai naudojasi papildomomis nuolaidomis bei kaupia „Maximos“ pinigus.
Kortelių turėtojai gali jungtis į „Ačiū“ klubus, kurių nariai sulaukia specialių ilgalaikių pasiūlymų, parengtų pagal jų poreikius bei pomėgius.
Kiekvienas lojalumo programos narys gali pasirinkti 5 jam naudingiausius klubus ir naudotis net iki 50 proc. nuolaidomis tam tikroms prekių grupėms, o prekybos tinklo partneriai dar prideda savo pasiūlymų ir žaidimų.
Ypatingų nuolaidų sulaukia mėgstantys žuvies patiekalus arba sūrių įvairovę, turintys naminių gyvūnų, mylintys augalus arba sodą puoselėjantys „Maximos“ klientai, taip pat kūdikius auginančios šeimos ir gyvenimo be kepsninės neįsivaizduojantys žmonės.
Populiariausiu klubu išlieka „Mažylių“, kurio daugiau nei 100 tūkst. narių tokias prekes kaip kūdikių sauskelnės, vaikiški drabužiai, kūdikių maistas ir pan. perka geresnėmis kainomis.
Asmeninio dėmesio klientai sulaukia ir savo gimtadienio proga: kiekvienas „Ačiū“ programos narys gauna 10 proc. nuolaidą vienam apsipirkimui, 30 proc. nuolaidą tortams, pyragams, pyragaičiams, plokštainiams, šakočiams, nealkoholiniam vynui, sidrui, alui ir kitų išskirtinių pasiūlymų.
Šiemet prie „Ačiū“ lojalumo programos prisijungė jau penktasis partneris – degalinių tinklas „Circle K“. Nuo šiol klientai gali apjungti „Maxima“ ir „Circle K“ korteles bei 95-iose degalinėse šalyje pigiau piltis degalų ir dujų, gauti nemokamos kavos bei sutaupyti plaunantis automobilį.