„Lufthansa“ atšaukė daugiau nei 1 tūkst. skrydžių, kai kiek anksčiau šią savaitę įtakinga profsąjunga „Verdi“ pranešė organizuojanti vieną dieną truksiantį antžeminio aptarnavimo darbuotojų streiką.
„Lufthansa“ šią vasarą jau atšaukė apie 6 tūkst. skrydžių.
Vienos didžiausių Europos oro linijų bendrovių darbuotojų streikas greičiausiai dar labiau sustiprins chaosą viso žemyno oro uostuose įtemptu vasaros sezonu, nes sušvelnėję koronaviruso apribojimai padidino turizmo paklausą, tačiau dėl nuolatinio darbuotojų trūkumo keleiviai susiduria su tokiomis problemomis kaip skrydžių tvarkaraščių sutrikimai, ilgos eilės ir paklydęs bagažas.
„Per [su koronavirusu susijusią] krizę „Lufthansa“ sumažino darbuotojų skaičių, nors bendrovė buvo išgelbėta mokesčių mokėtojų pinigais, o dabar visuose kampuose trūksta darbuotojų“, – pareiškė „Verdi“ atstovas Marvinas Reschinsky.
„Dabar mums reikia finansinių investicijų į personalą, kad užtikrintume, jog ateityje vis dar bus įmanoma keliauti lėktuvais“, – teigė jis naujienų agentūrai AFP.
Streike dalyvauja „daug“ darbuotojų, pažymėjo jis, o tai atspindi finansinį spaudimą, kurį darbuotojai jaučia dėl pastaruoju metu pakilusios infliacijos, kuri praėjusį mėnesį Vokietijoje pasiekė 7,6 procento.
„Lufthansa“ darbuotoja Katharina Horn sakė, kad antžeminio aptarnavimo personalas „užsidirbo“ atlyginimų padidinimą.
Po dvejus metus trukusios pandemijos, kuri smogė pramonei ir lėmė ilgas darbuotojų prastovas, „visos santaupos išnaudotos“, kalbėjo moteris naujienų agentūrai AFP.
„Norėtume, kad šiandien nereikėtų išeiti į gatves. „Lufthansa“ būtų galėjusi to išvengti pateikdama pagrįstą pasiūlymą", - sakė ji.
Streikas buvo „visiškai nereikalingas“ ir sugriovė „daugiau nei 100 tūkst. žmonių atostogų svajones“, pareiškė „Lufthansa“ atstovas Martinas Leutke.
„Lufthansa“ ieško alternatyvų įstrigusiems keleiviams pergabenti, tačiau M. Leutke perspėjo, kad procesas „nelengvas kelionių piko laikotarpiu, nes visi skrydžiai yra užpildyti“.