Bendrovė pernai patyrė 703 tūkst. eurų nuostolį, kai prieš metus jis siekė 4,6 mln. eurų (2019 metais grynasis pelnas siekė 13,6 mln. eurų). Planuojama, kad 2023 metais Lietuvos oro uostai generuos grynąjį pelną, pranešė bendrovė.
„2021 metais daug dėmesio buvo skiriama strategiškai svarbių investicinių projektų sėkmingam užbaigimui. Lietuvos oro uostai baigė didelio masto Palangos ir Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos projektus, kuriems daug įtakos turėjo sėkmingai suvaldyti finansiniai srautai“, – pranešime sakė Lietuvos oro uostų valdybos pirmininkė Eglė Čiužaitė.
Anot pranešimo, pernai iš esmės pavyko pasiekti geresnius pajamų rodiklius ir suvaldyti augančias sąnaudas. Aviacinės veiklos pajamos augo 42 proc. iki 18,7 mln. eurų (2019 metais – beveik 31,5 mln. eurų). Pajamos iš neaviacinės veiklos augo iki 7,4 proc. iki10,2 mln. eurų, (2019 metais – 17 mln. eurų).
Lietuvos oro uostų pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) 2021 metais augo 3,2 karto iki 8 mln. eurų
Pasak Lietuvos oro uostų finansų vadovės Indrės Kunigėlytės, dėmesys sąnaudų kontrolei ir jų mažinimui leido subalansuoti finansinę situaciją Lietuvos oro uostuose.
„Nors aviaciniai srautai pradėjo sparčiau augti jau antroje 2021 metų pusėje, finansiniai srautai ir realus atsigavimas buvo matomas tik metų pabaigoje. Vis dėlto Lietuvos oro uostuose finansinė situacija buvo stabili, jau pernai pradėjome demonstruoti atsigavimo tendencijas“ – sakė I. Kunigėlytė.
Lietuvos oro uostų teigimu, prognozės rodo, kad šiemet tinklo veikloje dar bus nedidelis nuostolis, bet jau matoma, kad šie metai bus esminės transformacijos laikas į pelningą veiklą.