LTG grupės generalinis direktorius Egidijus Lazauskas sako, jog grupė pernai atnaujino ilgalaikę strategiją – ji stiprina geležinkelių jungtis šalies viduje ir integraciją su Europa.
„Augančios pajamos Lenkijos rinkoje, tarptautiniai keleiviniai maršrutai bei spartėjantis strateginių infrastruktūros projektų įgyvendinimas leis augimo pagreitį išlaikyti ir ateityje“, – pranešime sakė E. Lazauskas.
Grupės krovinių vežimo bendrovės „LTG Cargo“ pajamos pernai augo 4 proc. iki 288 mln. eurų (276,7 mln. eurų). Nors bendros grupės krovinių vežėjų apimtys dėl griežtos sankcijų kontrolės mažėjo 8 proc. – nuo 31 mln. tonų 2022 metais iki 29 mln. tonų 2023 metais, augantys pervežimai Lenkijos rinkoje leido didinti pajamas.
Pernai startavo naujas konteinerinis intermodalinis maršrutas Kaunas–Slavkovas (Lenkija), „LTG Cargo“ gavo sertifikatą vežėjo veiklai Latvijoje ir Estijoje.
Keleivių vežimo įmonės „LTG Link“ pajamos per metus didėjo 36 proc. iki 46,8 mln. eurų (34,5 mln. eurų). Geresnius rezultatus lėmė rinkai pristatyti du nauji tarptautiniai maršrutai – Vilnius-Varšuva-Krokuva bei Vilnius-Ryga.
LTG infrastruktūros valdymo bendrovės „LTG Infra“ pajamos 2023 metais sumažėjo 9 proc. iki 117,2 mln. eurų, o tai lėmė sumažėjusios „LTG Cargo“ pervežimų apimtys Lietuvoje.
„LTG Infra“ pajamų ir sąnaudų subalansavimui pernai skirta 60,6 mln. eurų valstybės subsidijų (2022 metais – 60 mln. eurų).
LTG grupės sąnaudos pernai mažėjo beveik 7 mln. eurų.
Grupės investicijos 2023 metais siekė 361 mln. eurų (2022 metais – 189 mln. eurų), iš kurių beveik 84 proc. – viešosios geležinkelių infrastruktūros plėtros ir atnaujinimo projektai.