Portalo tv3.lt skaitytoja Skaistė dalinasi savo istorija, kaip jai ir porai draugų apkarto kelionė į Turkijos kurortą Kemerą.
Kambarys dviem
Skaistė pasakoja kelialapius į Kemerą trims asmenims dar balandį pirkusi iš įmonės „Magijos Turas“, kuri parduoda kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ pasiūlymus.
„Buvome informuoti, kad viešbutis geras ir poilsis nenuvils. Pirkome „ultra viskas įskaičiuota“ kelialapį“, – tv3.lt pasakojo Skaistė.
Vis dėlto liepą atvykus į penkių žvaigždučių viešbutį „Meder Resort“ poilsiautojai liko nemaloniai nustebinti – kambarys buvo pritaikytas dviem. Maža to, kambaryje turistai rado tarakonų.
„Nuvykę į viešbutį gavome kambarį, nuėję į jį radome dvi sustumtas viengules lovas ir vieną čiužinį, padėtą ant grindų. Kambaryje viskas buvo pritaikyta dviem – dvi stiklinės vonioje, du rankšluosčiai, du buteliukai vandens“, – sakė Skaistė.
Pagalvoję, kad tai nesusipratimas, keliautojai kreipėsi į viešbučio registratūrą, tačiau buvo informuoti, kad visi triviečiai kambariai viešbutyje atrodo būtent taip.
„Jie liepė kreiptis į savo paslaugos pardavėją. O kai kreipėmės į „Magijos Turą“, gavome atsakymą, kad jie niekuo negali padėti, nes viešbutyje visi kambariai tokie. Bet mes vėliau pamatėme ir kitus kambarius, kur buvo tikrai normalios lovos, triviečiai kambariai. Taip pat kreipėmės į „Tez Tour“, jie žadėjo pagelbėti, pakeisti mums lovas, bet taip visą savaitę trise miegojome ant sustumtų viengulių lovų“, – teigė skaitytoja.
Skaistė gailisi pasinaudojusi šių kelionių organizatorių paslaugomis, juoba, kad visi trys svečiai už kelialapius, jos teigimu, mokėjo vienodą kainą, tačiau gavo nevienodas paslaugas.
Vietos trečiam ar ketvirtam nėra
Portalas tv3.lt kreipėsi į kelionių agentūrą „Magijos Turas“, prašydami pakomentuoti Skaistės nupasakotą situaciją. Agentūra apgailestauja dėl kelionės metu patirtų nepatogumų, tačiau pažymi, kad negali užtikrinti kambario, kurį gaus klientai, būklės ar papildomos lovos tipo.
Kelionių agentūros darbuotoja Jelizavėta Kot patvirtino, kad Skaistė kreipėsi į agentūrą, prašydama parinkti viešbučius Turkijoje. Įmonė pasiūlė kelis variantus, atsižvelgdama į poilsiautojų biudžetą, o Skaistė išsirinko vieną iš pasiūlytų variantų – penkių žvaigždučių viešbutį „Meder Resort“.
„Kadangi keliautojai buvo trys suaugę asmenys, mūsų konsultantė siūlė du numerių variantus – mažesnį standartinį kambarį su papildoma lova (ang. extra bed) arba didesnį šeimyninį numerį, kuris turėtų du atskirus miegamuosius. Klientė pasirinko pirmąjį variantą – standartinį kambarį su papildoma lova, kadangi nenorėjo viršyti savo numatyto kelionės biudžeto“, – atsakyme tv3.lt rašė J. Kot.
Ji taip pat pateikia citatą iš „Tez Tour“ atmintinės keliautojui, kur rašoma, jog įprastai viešbučiuose nėra standartinių triviečių ar keturviečių numerių. O užsakius vietą trečiam ar ketvirtam asmeniui, standartiniame dviviečiame numeryje pastatoma papildoma sulankstoma lovelė, sofa, sulankstomas fotelis-lova ar kitos miegojimui skirtos priemonės.
„Klientė teiravosi įvairiais klausimais, susijusiais su kelione, tačiau apie tai, kokia bus papildoma lova – nesiteiravo, konsultantė suprato, jog su papildomos lovos sąvoka klientė yra susipažinusi. Be to, sutartyje yra nurodyta bendra kelionės kaina visiems trims asmenims už standartinį kambarį su papildomą lovą“, – pridūrė J. Kot.
Agentūros atstovės teigimu, jau nuvykusi į Turkiją, Skaistė agentūrai atsiuntė skundą su nuotraukomis, kad poilsiautojų netenkina pateiktas papildomos lovos variantas. Savo ruožtu konsultantė Skaistei pasiūlė kreiptis į viešbučio personalą ir pakeisti numerį.
„Viešbučio administraciją siūlė alternatyvą – šeimyninį kambarį, tačiau klientė atsisakė primokėti prašomą mokestį ir pasiliko standartiniame numeryje. Klientė teigė, kad mokėjo už „viskas įskaičiuota“ programą, todėl nemano, kad turėtų dar už kažką mokėti papildomai. Turime priminti visiems keliautojams – „viskas įskaičiuota“ paketas yra tik maitinimo tipas, kuris neapsprendžia, koks numeris priklausys keliautojams“, – pažymėjo pašnekovė. Anot J. Kot, įmonė Skaistei pasiūlė kreiptis ir į „Tez Tour“ atstovus Turkijoje.
„Iki kelionės visais klausimais rūpinasi kelionių agentūra bendradarbiaudama su kelionių organizatoriais, o nuvykus į kelionės kryptį – turistai tarsi „perduodami“ kelionių organizatorių atstovams, kurie juos pasitinka, pasidalina kontaktais esant nemalonioms situacijoms ir pan.“, – atsakyme rašė J. Kot.
Pakeitė čiužinį
Tuo metu „Tez Tour“ dėl šios istorijos kreipėsi į įmonės atstovę Turkijoje.
„Keliautojai kreipėsi į atstovę vietoje kelionės metu ir nepatogumai dėl nakvynės buvo išspręsti – padėtas geresnis čiužinys, atnešti trūkstami reikmenys trečiam asmeniui“, – atsakyme tv3.lt rašė „Tez Tour“ Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė.
Ji taip pat patvirtino, kad Skaistė ir jos kelionės kompanionai buvo užsisakę dvivietį viešbučio kambarį su papildoma lova. Kadangi papildoma lova dažniausiai būna mažesnė ir siauresnė, trečiajam asmeniui taikoma žemesnė kaina nei vienam asmeniui tokio tipo numeryje.
Ir „Magijos Turas“, ir „Tez Tour“ apgailestauja, kad keliautojams teko patirti nepatogumų atostogų metu, tačiau ragina visus poilsiautojus gerai pasidomėti nakvynės sąlygomis dar prieš vykstant ilsėtis.