Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Vokietys iškart rado apėjimą: pagamina 3 litrų 200 kW dyzelį, tuo pačiu įdeda 2 kW elektros variklį (nejuokauju!) - ir še tau "hibridas"! Ne vienas jau vairuoja būtent tokį BNV ar audzi. Paklausus kam tas elektros variklis, pardavėjai sako - kad švelniau iš vietos pajudėtų! Net aikštelėje sukiotis jo nepakanka, iškart užsikuria dyzelis. Mėrsas vos "rimtesnis", pas juos greta trilitrio dyzelio net 20 kW elektros! Jei rimčiau, ten elektros variklis tik tam, kad apeiti įstatymą dėl draudimo pardavinėti dyzelius.
nustokim savose šalyse į EP rinkti visokius nukvakėlius ir nebus tų nesąmonių
EU žaliųjų teroriūgų buldozeris stumiamas toliau. Kažkas turės išpirkti elektrinį šlamštą privalomąją tvarka, nesvarbu, kad nesugalvojo kaip utilizuoti baterijas…Šitas straipsnis ir pastenėtas skleisti šitą žinią.
Karas ne užkalnu ir vistiek su tais jobanais elektromobiliais
Automobilių inžinerijos katedros doc. dr. skaičiuoja..........Tėvė3Click-inių -dijotų rašliavos,kad surinkti kuo daugiau click-ų.......
Toks įspūdis,kad rašliaviniai sulaukę daug ''klikų",gauna daugiau 'babkių"....
Toks įspūdis,kad rašliaviniai sulaukę daug ''klikų",gauna daugiau 'babkių"....
Kaip faina, gresia ispaniškas elektros trūkumo variantas, sėdėsim prie žvakių:-))
Realiai 90% komentarų draudžiami, ir nesuprantama kodėl
?
pasakė atvirai apie elektromobilius: “ jie taršesni nei manote…”Taškas. Bet briuseliniai kopūstgalviai pasiruošę toliau terrorizuoti EU gyventojus ir autoverslą.
85% ličio-jonų akumuliatorių gaminama Kinijoje.
Dižiausias li-Ion ES gamintojas "Northvolt", bankrutavo, nuostoliai 8 mlrd !
Dižiausias li-Ion ES gamintojas "Northvolt", bankrutavo, nuostoliai 8 mlrd !
REKLAMA
REKLAMA
Lietuvių meilė šiems automobiliams neblėsta: jau greitai jų gatvėse neliks?