Bendrovės atstovė Arnita Beinarovica sakė, jog „SmartLynx“ pasinaudojo Covid-19 pandemijos krize, pagerindama lėktuvų naudojimo sąlygas, o dabar ši verslo strategija pasirodė esanti teisinga ir aviakompanija dabar gali padėti kitoms Europos oro vežėjoms užtikrinti oro susisiekimą sudėtingoje situacijoje.
„SmartLynx“ planuoja, kad šių metų pabaigoje jos orlaivių parką sudarys 60 reaktyvinių lėktuvų.
Bendrovė nurodė, kad Rusijos karas Ukrainoje sukėlė naujų iššūkių visam aviacijos sektoriui, o prie jos komandos prisijungė daugiau kaip 60 aviacijos specialistų iš Ukrainos.
Šiais metais „SmatLynx“ tęsia bendradarbiavimą su „TUI Group“, „EasyJet“ ir DHL, verslo partnerių sąrašą papildė tokiomis bendrovėmis kaip Vokietijos „Condor“, Maroko „Royal Air Morocco“, „Qatar Airways“ ir Saudo Arabijos „Saudia“.
Pirmąjį šių metų pusmetį 75 proc. visų „SmartLynx“ skrydžių sudarė išperkamosios nuomos skrydžiai, 15 proc. – užsakomieji skrydžiai, 10 proc. – krovinių gabenimo.
Iš viso „SmartLynx“ per pirmus šešis šių metų mėnesius atliko 11,5 tūkst. skrydžių ir skraidino 110 tūkst. keleivių.
„Smartlynx Airlines“ veiklą praėjo 1992 metais pavadinimu „Latcharter“ pavadinimu. Bendrovės akcinis kapitalas – 1 mln. eurų, o vienintelė jos savininkė – bendrovė „Smart Aviation Holdings“, priklausanti Kipre registruotai „Avia Solutions Group“.