Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
gi makaronu - spek valytis!
Pabazarinam apie vairuotojus - tarptautininkus.Gal DB atstovai atsakys i klausima:kaip jie,isdirbe pervezimuose nuo TSRS laiku,nunai "praranda kvalifikacija"?
Kaip ta kvalifikacija igyja treciu saliu mechanizatoriai ir atsargos praporscikai?Juk ju idarbinta LT imonese virs 5000,kai savi bedarbiai merdi(!!!)
Kaip tie musu "nekvalifikuoti" vairuotojai isidarbina uzsienio imonese ir VISISKAI ATITINKA KVAL.REIKALAVIMUS???Ten gi darbo vietos nedalinamos per pazintis,kaip pasalpos musu DB!
Pagaliau,ar zinoma DB,kad VISOS pervezimu imones pazeidzia LR istatymus,DK reikalavimus,MOKA CENTUS UZ NUVAZIUOTUS KILOMETRUS,isskaito atlyginima is bendros sumos,vykdo kitus neteisetus atskaitymus,vercia vairuotojus eiti nemokamu atostogu privalomo poilsio metu???Vercia pazeisti darbo/poilsio rezima,apie ka puikiai zino VKTI?Kad vairuotojai verciami PATYS krauti ir tvirtinti krovinius,ka DRAUDZIA CMR konvencija ir LR Susisiekimo MINISTRO ISAKAS???Kad vairuotojai PATYS verciami remontuoti technika savo poilsio laiku ir dar uz tai NEMOKAMA?Kad vairuotojui forminama iprasta 40 val darbo savaite,kai palei AETR reglamenta jis 45 val TIK VAIRUOJA,o su kitais darbais jo pamaina trunka 15 val/dienai?Kad jam nemokama uz virsvalandzius,svenciu ir poilsio dienas,50% mazinami dienpinigiai uz 6 savaiciu komandiruotes,nors i sanaudas nurasoma 100%?
Nors ilgalaikeje komandiruoteje privalu moketi tos salies minimalu atlyginima - to nedaroma.Privalu ismoketi 50% dienpinigiu sumos I KELIONE,o vyrai laukia pinigu menesiais jau PO REISO?
Kad vairuotojus didziosios ir "nuolat ieskancios" imones isvaro po 3 menesiu ir vieton ju priima naujus?Kad jau N-iolika metu po 15 val dirbancio itempta ir pavojinga darba vairuotojo ATLYGINIMAS - 1041 lt/men iki mokesciu ir 860 "netto"???
Na,valstybes tarnautojai,pareigunai,ar sakysite - NEZINOTE???MELAS!O jei zinote ir vistiek siunciate zmones i NUSIKALTELIU pinkles - ir NUSIKALTIMAS!
Suprantu,kad kaip savininkai prievartauja vairuotojus,taip auksti virsininkai - JUS.Juk reika gerinti statistika,rodyti "veikla",padeti "Linavai" ivezti pigesnius legionierius...Bet,pasakius tiesa,tas spaudimas taptu beprasmis!O darbo rinka atsistotu i vieta,zmones dirbtu,uzdirbtu rinkos diktuojama atlygi!
Ak,tiesa - sumazetu LDB aparatas!
Kas gi nores i kita staliuko puse?..
Pabazarinam apie vairuotojus - tarptautininkus.Gal DB atstovai atsakys i klausima:kaip jie,isdirbe pervezimuose nuo TSRS laiku,nunai "praranda kvalifikacija"?
Kaip ta kvalifikacija igyja treciu saliu mechanizatoriai ir atsargos praporscikai?Juk ju idarbinta LT imonese virs 5000,kai savi bedarbiai merdi(!!!)
Kaip tie musu "nekvalifikuoti" vairuotojai isidarbina uzsienio imonese ir VISISKAI ATITINKA KVAL.REIKALAVIMUS???Ten gi darbo vietos nedalinamos per pazintis,kaip pasalpos musu DB!
Pagaliau,ar zinoma DB,kad VISOS pervezimu imones pazeidzia LR istatymus,DK reikalavimus,MOKA CENTUS UZ NUVAZIUOTUS KILOMETRUS,isskaito atlyginima is bendros sumos,vykdo kitus neteisetus atskaitymus,vercia vairuotojus eiti nemokamu atostogu privalomo poilsio metu???Vercia pazeisti darbo/poilsio rezima,apie ka puikiai zino VKTI?Kad vairuotojai verciami PATYS krauti ir tvirtinti krovinius,ka DRAUDZIA CMR konvencija ir LR Susisiekimo MINISTRO ISAKAS???Kad vairuotojai PATYS verciami remontuoti technika savo poilsio laiku ir dar uz tai NEMOKAMA?Kad vairuotojui forminama iprasta 40 val darbo savaite,kai palei AETR reglamenta jis 45 val TIK VAIRUOJA,o su kitais darbais jo pamaina trunka 15 val/dienai?Kad jam nemokama uz virsvalandzius,svenciu ir poilsio dienas,50% mazinami dienpinigiai uz 6 savaiciu komandiruotes,nors i sanaudas nurasoma 100%?
Nors ilgalaikeje komandiruoteje privalu moketi tos salies minimalu atlyginima - to nedaroma.Privalu ismoketi 50% dienpinigiu sumos I KELIONE,o vyrai laukia pinigu menesiais jau PO REISO?
Kad vairuotojus didziosios ir "nuolat ieskancios" imones isvaro po 3 menesiu ir vieton ju priima naujus?Kad jau N-iolika metu po 15 val dirbancio itempta ir pavojinga darba vairuotojo ATLYGINIMAS - 1041 lt/men iki mokesciu ir 860 "netto"???
Na,valstybes tarnautojai,pareigunai,ar sakysite - NEZINOTE???MELAS!O jei zinote ir vistiek siunciate zmones i NUSIKALTELIU pinkles - ir NUSIKALTIMAS!
Suprantu,kad kaip savininkai prievartauja vairuotojus,taip auksti virsininkai - JUS.Juk reika gerinti statistika,rodyti "veikla",padeti "Linavai" ivezti pigesnius legionierius...Bet,pasakius tiesa,tas spaudimas taptu beprasmis!O darbo rinka atsistotu i vieta,zmones dirbtu,uzdirbtu rinkos diktuojama atlygi!
Ak,tiesa - sumazetu LDB aparatas!
Kas gi nores i kita staliuko puse?..
Esu per 50 metu.Sunku gaut normaliai apmokama darba.Tokio amziaus zmoniu sveikata prasteja,o iki 65 busiu gal jau kojas istieses.
REKLAMA
REKLAMA
Kas dešimtas darbingas žmogus – be darbo