Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
o malonu pirkt akcijines geles
kaip tai nėra? Ukmergės maxima, jei įeitumėt iš Pašilaičių pusės, jums po kaire iš karto būtų, kvapnus kepinių skyrius :)))
Man 60 m. Malonu kad kažkas dėl taves gudrauja, net teorijas kuria. Kalėdos. Maxsima atsiunčia pakvietimą pasiimti dovaną. Turguje visi prekiaiviai orentuojasi į Maximos kainas... o kiek jie plėštų, - jei ne būtų prekybos centrų... o visa kita piniginės ir proto santykis...
po krizės mane akcijų triukai nebevaldo, galvoju iš tikro ar reikia ar ne tos prekės, bet kai būna akcijos - nusiperku daugiau, pvz.miltų, aliejaus
Va, pastebejau, kad mažiausiai pinigų išleidžiu Maximose. Už tai, kad su vežimėliu tarp lentynų beveik neįmanoma pravažiuoti, prelių krūvos sustatytos pačiame viduryje, jei tenka prasilenkti - tai per visą lentynų ilgį važiuoji. O dar jei pardavėjai tuo metu prekes dėlioja - išvis geriau nė nesukti. Panašu, kad Maxima vadovaujasi kažkokiom atvirkštinėm taisyklėm.
Guru yra teisus .Lietuvoje niekas nekreipia i pirkejo poreikius ir nebutina vilioti .Juk Lietuvis nera islepintas prekybos kulturos ir ganetinai del sunkumo isgyventi apskaiciuoja savo pirkimo galimybes.Taciau Dublino prekybos tinkluose si sistema atitinka 100%.Ir duonos gaminiai ir kainos ir saldumynai vaiku akiu aukstyje. O pieno produktai visada gale sales.Ir kaip besistengiu , visada pakliunu ka nors nupirkti neplanuotai .Sistema veikai puikiai
Butnet, ateini ir perki ko tau reikia. Turi but visiskas zombis, arba naivuolis, kad sitai tave veiktu...
Zinau Vilniuje viena IKI parduotuve,Didlaukio gatveje berods, kur sviezi kepiniai tikrai yra toje vietoje kur ieina visi pirkejai. I toliausius kampus duonas sudeda del to, kad ji nera tie sviezi ir kvepiantys kepiniai,kurie turetu vilioti pirkejus, o butiniausia preke, del kurios pirkejai yra priversti eiti per visa parduotuve. Del interjero manyciau butent biciule Maxima kaip tik ir naudoja daugiausiai melynos spalvos, taciau siuo atzvilgiu man asmeniskai labiau imponuoja Iki.
Manau,kad jeigu, kam ir atrodo, kad sis straipsnis netinkamas Lietuvai, tuomet taip yra del to,kad musu salyje veikiantys prekybininkai paprasciausiai nenaudoja siu elementariu, taciau kartu labai naudingu marketingo triuku.
Pritariu "Vilnietis" - ne viskas atitinka Lietuvoje:

"švieži kepiniai, stato šalia įėjimo, kad pirkėjai susidurtų su šiomis prekėmis" - na, tose parduotuvėse, kur apsipirkinėju, kepiniai nugrūdžiami, kaip taisyklė, į parduotuvės toliausius kampus. Jei būtų arčiau - daug kam pakaktų pasiimti duonos ir eiti lauk :)

"Labai svarbu yra parduotuvės dydis. Prigrūstose parduotuvėse žmonės yra linkę praleisti mažiau laiko apsipirkinėdami...". Su tuo sutinku, bet tai negalioja Lietuvoje - daug kur įsigudrinama išrikiuoti prekių paletes tarp lentynų ant praėjimo - į tokias parduotuves stengiuosi neužsukinėti, taip pat tai yra priežastis dėl ko niekada nebeimu vežimėlio...

"Patariamas – parduotuvės išorė iš plytų, viduje – ramus, mėlynas interjeras." - baisesnio, kaip mėlynas interjeras nelabai ir galiu įsivaizduoti, net nupurto :DDDDDDDDDDDD

"Galiausiai atėjo laikas pateikti lojalumo kortelę." - kai piniginė prisipildė tiek, kad nebeužsidarė - mečiau viską lauk (vis tiek nebežinai kur ir kokias korteles ėmei, o reikiamą kortelę net susirasti sunku) ir naujų daugiau nebeimu :D
Tegu sudeda kaip nori - protingas pirks taip, kaip jam būtina. Nekreipiu net dėmesio į jų tuos išsikalinėjimus. Galvoja pirkėjai yra kvaili. Jaunuolį gal ir vilioja, bet brandų tai jau ne.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų