Per pastaruosius metus „Apple“ vertė išaugo 18 proc. iki 482,2 mlrd. JAV dolerių.
Į antrąją šių metų reitingo eilutę pakilo „Microsoft“ prekės ženklas, per metus pabrangęs 32 proc. iki 278,3 mlrd. dolerių, ir iš jos į trečiąją nustūmė „Amazon“, kurio vertė padidėjo gerokai kukliau – 10 proc. iki 274,8 mlrd. dolerių.
Ketvirtąją poziciją išlaikė „Google“ (šuolis 28 proc. iki 251,75 mlrd. dolerių), penktąją – „Samsung“ (17 proc. iki 87,7 mlrd. dolerių).
Pirmajame dešimtuke „Toyota“ (augimas 10 proc. iki 59,8 mlrd. dolerių) susikeitė vietomis su „Coca-Coca“ (nepakito – 57,5 mlrd. dolerių), „Mercedes-Benz“ liko aštuntas (augimas 10 proc. iki 56,1 mlrd. dolerių), į devintąją pakilo „Disney“ (augimas 14 proc. iki 50,3 mlrd. dolerių). Šių metų pirmąjį dešimtuką užbaigia pirmąkart į jį patekęs „Nike“ (prieaugis 18 proc. iki 50,3 mlrd. dolerių).
Šių metų pirmojo dešimtuko bendrovėms tenka 53 proc. visos pirmojo šimtuko prekės ženklų vertės.
2022-ųjų Top-100 prekės ženklų bendra vertė siekia 3,089 trln. JAV dolerių ir yra 16 proc. didesnė nei praėjusių metų.
Į pirmąjį šimtuką pakilo „Airbnd“, „Red Bull“, „Xiaomi“, o iš jo iškrito „Uber“, „Zoom“ ir „John Deere“.
„Interbrand“ savo skaičiavimuose atsižvelgia į bendrovių finansinius rezultatus, prekės ženklų įtaką vartotojų pirkimo sprendimams ir bendrovių galimybes apsirūpinti pajamomis.
Pirmąkart šis „Interbrand“ reitingas buvo paskelbtas 2001-aisiais. Tuomet jo Top-100 prekės ženklų bendra vertė sudarė 988 mlrd. dolerių, o tai reiškia, kad nuo to laiko ji išaugo 3,1 karto.