Socialiniuose tinkluose užvirė diskusijos dėl abejotinos „drėgmę sulaikančių kelnaičių“ reklamos, kuri ir pasirodė „Facebook“.
Reklamoje vaizduojama moteris, kurios veidas yra labai panašus į Lietuvos ministrę pirmininkę I. Šimonytę.
„Manot jai dabar lengva?“ – su skyrybos klaida klausiama reklamoje ir raginama įsigyti „kelnaites šlapimo nelaikymui“.
Socialinio tinklo reklamoje minima parduotuvė, kurią valdo Kaune registruota mažoji bendrija „Bv innovations“.
Registrų centro duomenimis, praėjusių metų pabaigoje įmonę įsteigė Vytautas Česnulevičius ir Bernardas Bliudžius. Pastarasis yra ir bendrijos direktorius.
Įmonės vadovas neneigė, kad socialiniame tinkle pasirodžiusią reklamą užsakė jo įmonė. Tačiau neigė, kad kelnaites reklamuoja I. Šimonytė.
„Visų pirma, ten – ne I. Šimonytė. Antra, reklama buvo iš karto išjungta, kai pirmas komentaras atsirado, kad tai galimai I. Šimonytė. Tas paveiksliukas generuotas dirbtinio intelekto“, – aiškino B. Bliudžius.
Į klausimą, ar reklamoje rodoma moteris nepanaši į premjerę, jis atsakė taip: „Mes, žinokite, daug reklamų dedame ir taip atidžiai neperžiūrėjome.“
Vis dėlto direktorius dar kartą patikino, kad, žmonėms pradėjus rašyti, verslininkai patys reklamą pažiūrėjo, įvertino ir išėmė.
Advokatų profesinės bendrijos „Noor“ advokatas Andrius Iškauskas neigiamai vertino tokią kelnaičių reklamą.
„Be jokios abejonės, reklama pažeidžia teisę į atvaizdą. Nepaisant to, kad I. Šimonytė yra viešas asmuo, reklamoje jos atvaizdo negalima naudoti be jos sutikimo.
I. Šimonytė galėtų kreiptis į teismą reikalaudama nutraukti pažeidžiančios reklamos skelbimą ir atlyginti patirtą žalą. Tačiau efektyviausias pirmas žingsnis – kreiptis į socialinio tinklo valdytoją prašant, kad šis uždraustų reklamą skelbti socialiniame tinkle“, – komentavo advokatas.