„Osle ir Madride testuojame skaitmeninę naudotų baldų prekybos platformą, siekdami padėti klientams susisiekti tarpusavyje, pirkti ir parduoti vieni kitiems naudotus „Ikea“ daiktus“, – naujienų agentūrai AFP pareiškė „Ikea Retail“ mažmeninės prekybos vadovas Tolga Oncu (Tolga Ondžu), patvirtinęs britų verslo dienraščio „The Financial Times“ pranešimą.
Prekybos platforma, pavadinta „Ikea Preowned“, bandomajam laikotarpiui atidaryta šią vasarą ir veiks iki gruodžio, pranešė bendrovė.
„Po gruodžio įvertinsime ir nuspręsime dėl tolesnių veiksmų“, – sakė T. Oncu.
Šis žingsnis – tai naujausia bendrovės iniciatyva, kuria ji siekia atsižvelgti į nuogąstavimus, kad jos nebrangių baldų verslo modelis skatina per didelį vartojimą ir didelių atliekų kiekių susidarymą.
Anksčiau ji pristatė planus nuomoti, taisyti ir perdirbti baldus, kad iki 2030 metų taptų žiediniu verslu.
Tačiau kitaip nei anksčiau, kai „Ikea“ pirko klientų naudotus baldus, juos sutvarkydavo ir perparduodavo savo parduotuvėse, dabar klientai platformoje gali parduoti baldus tiesiogiai vieni kitiems.
Pasak „Ikea“, pasaulinė naudotų baldų rinka sparčiai auga ir prognozuojama, kad 2024 metais jos metinis prieaugis sieks 6,4 procento.