Jei viešieji pirkimai vyks sėkmingai, sutartis dėl kelio nuo 93,7 iki 95,6 kilometro turėtų būti pasirašyta dar šių metų pabaigoje ir pradėti paruošiamieji darbai, pranešė direkcija.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, nuo pasirengimo judama prie konkrečių darbų, kad viena prasčiausių ir problemiškiausių šalies transporto magistralių pagaliau būtų rekonstruota ir taptų saugi.
„Tikimės, kad šis konkursas bus sėkmingas ir nekantriai lauksim tolesnių, kad visą plento rekonstrukciją galėtume užbaigti numatytais terminais iki 2025 metų“, – pranešime sakė M. Skuodis.
Numatoma, kad jau kitąmet bus paklota nauja lygesnė danga, įrengti patogesni ir saugesni nuvažiavimai į aplinkines teritorijas, rekonstruotos sankryžos, sutvarkyti takai pėstiesiems ir dviratininkams, atlikti kiti eismo saugos darbai.
Šiuo metu projektuojama magistralės atkarpa nuo posūkio į Nemenčinę iki Utenos (21,5–64,3 km), jos rangovo konkursą numatoma paskelbti 2024 metais, o ruožo nuo Molėtų iki Utenos (nuo 64,3 iki 93,7 km) rangos konkursą – dar šiais metais.
Ruožas nuo Molėtų iki Utenos, įskaitant ir Uteną, turėtų būti baigtas 2024 metais, o ruožas iki Molėtų – iki 2025 metų.
Kelias bus trijų eismo juostų, bus pertvarkytos sankryžos, įrengtos automobilių poilsio ir autobusų aikšteles, pėsčiųjų perėjos, apsauginiai atitvarai ir kitos eismo saugumo priemonės, įvertinti ir karinio mobilumo poreikiai.
Sutvarkius daugiau kaip 74 km magistralinio kelio iš Vilniaus į Uteną ir kitas šiaurės rytines regionų vietoves bus galima važiuoti kur kas saugiau.