Anot bendrovės pranešimo, per pirmus šešis šių metų mėnesius patirtas 95 mln. eurų grynasis nuostolis, palyginti su 1,16 mlrd. eurų grynuoju pelnu prieš metus. Vienkartiniai nurašymai, susiję su „Heineken“ 40 proc. valdomos Kinijos alaus daryklos „China Resources Beer“ nuvertėjimu siekė 874 mln. eurų.
Atmetus vienkartinius veiksnius, „Heineken“ pelnas augo nuo 1,16 mlrd. iki 1,2 mlrd. eurų.
Pardavimų pajamos didėjo 2,2 proc. iki 17,81 mlrd. eurų, o jų organinis augimas siekė 5,9 procento.
Alaus pardavimai augo 2,1 proc., o vien tik „Heineken“ prekės ženklo – 9,2 procento.
„Heineken“ produkciją realizuoja daugiau kaip 190 valstybių, o jos prekės ženklų portfelyje jų – per 300, įskaitant „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster's“, „Newcastle Brown Ale“, „Ochota“, „Primus“, „Sagres“, „Sol“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“.