Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
juostas autobusams, bet tie ten nevažiuoja arba važiuoja apsižergę ištisinę juostą, o VVT vadai atsako, kad nevažiuoja, nes ten bloga asfalto danga????
Kad pasistatyti jį kieme ir juo grožėtis Visas šis vajus, kad visi persėstų į autobusus, yra juokingas. To niekada nebus
malonumas važiuoti VT. Tvarkaraščio nesilaikoma, kondicionieriai veikia pilnu galingumu lyg vežtų šaldyta mėsą, piko valandomis reisų aiškiai per mažai, vairuotojai važiuoja principu "gazas-stabdžiai", nors ir mato, kad priekyje šviesoforas raudonas, keleiviai stovėdami siūbuoja pirmyn-atgal, seni griozdai dvokia dyzeliu, senieji troleibusai Vilniuje apskritai neaišku kaip praeina TA, jokios kontrolės, kad keleiviai nusiimtų kuprines, nors pati savivaldybė patvirtino taisykles, jokios kompensacijos už neatvykusį autobusą ar troleibusą, stotelių pranešimai vos girdimi ir t.t.
Ir merijos klerkams turėtų būti privaloma naudotis tik VT. Jokių tarnybinių automobilių, jokių privilegijuotų tarnybinių stovėjimo aikštelių, jokių lengvatinių bilietų kainų. Ir tegu važinėja savo superiniais maršrutais superiniu transportu už superinę kainą.
Anksčiau pirmenybę teikiau VT. Tikrai buvo patogu, 15-30 min iki darbo centre. Po rudens maršrutų pakeitimų, programėlė rodo 1.10 val. pėsčiomis, arba 50-1.30val. autobusais su persėdimais. Čia normalu? Prailginti maršrutai, autobusai nuolat pridusę, kas anksčiau pasitaikydavo gal kartą kitą per sezoną, puiki prevencija virusams, važiuoja ne pagal grafiką ir ypač tie, kurie važiuoja retai, ne piko metu atvažiavę per anksti nepalaukia stotelėje, bėgu, kiek leidžia nėštumas, bet ir ne viena bėgu, kartu ir daugiau žmonių bėga,- ne, nuvažiuoja. Maršrutai nesuderinti, niekaip nepataikai į siūlomą, kai persėdimai su 9 min. ėjimu į kitą stotelę ar per šviesoforą - nulydi akimis ir už keturgubai pakeltą bilieto kainą likusį atstumą įveiki pėsčiomis. Vasarą sveika pajudėti, bet per darganas... Ar palinkėti to ir miesto "tarybos" artimiesiems? Kilo įtarimų, kad bet kokiu atveju tai - afera, kažkas toje taryboje ar "(ne)judu" sudarę sandorį su boltais, nes anksčiau tik išimtiniais atvejais naudojausi pavežėjo paslaugomis, dabar dažnai gelbėja. VT privertė grįžti prie automobilių:(
Seniau retkarčiais naudodavausi kai bilietelio kaina buvo 0.65ct. Bet dabar kai pusvalandžio bilietas 1 euras jokiu būdu nesinaudosiu.
Nenoriu savo pinigais šerti fašistinės valstybės ir pedofasistu konservų mero.
Mano atlyginimas nepasikeitė, o kaina pakėlė dvigubai. Tai yra gyventojų ekonominis genocidas.
Nenoriu savo pinigais šerti fašistinės valstybės ir pedofasistu konservų mero.
Mano atlyginimas nepasikeitė, o kaina pakėlė dvigubai. Tai yra gyventojų ekonominis genocidas.
Ar jau metas su tarybos nariais masiškai vaziuoja viesuoju?? Jei ne!! Tai kultūriškai pasakysiu eikit na
Ir nori, kad zmones autobusais vaziuotu.
TARYBJ LIETUVOJE VIESUOJU PRISIVAŽINEJOM SOČIAI. AČIU. MORINT JUO NAUDOTIS REIK TURET LABAI DAUK LAIKO, ISBANDZIAU. O JEI DAR BLOGAS ORAS TAI ISVIS ....
Sutinku, nes žmonės yra šlykštūs.
Gyventojai ir toliau renkasi keliones automobiliu: atskleidė, dėl ko nevažinėja viešuoju transportu