Pagal susitarimą „Klaipėdos nafta“ tapo komercine terminalo operatore, o „Orlen Lietuva“ – pagrindiniu jo naudotoju, pranešė „Klaipėdos nafta“.
„Klaipėdos naftos“ generalinis direktorius Darius Šilenskis. sako, kad toks dyzelino gabenimo į Ukrainą būdas pasirinktas dėl skirtingų geležinkelių vėžių Lietuvoje, Lenkijoje ir Ukrainoje bei dėl didelio logistinės grandinės užimtumo.
„Dalis produktų į Ukrainą yra gabenama iš Lietuvos, tačiau dėl skirtingų geležinkelio vėžių pločio negali būti naudojamas įprastinis geležinkelių transportas. Klientams teikiame kuro pakrovimo į geležinkelio vagonus bei į ISO konteinerius paslaugas, tačiau šis kuro pristatymo būdas yra ribotas dėl skirtingų vėžių pločio ir visos logistinės grandinės užimtumo“, – pranešime teigia D. Šilenskis.
„Orlen Lietuvos“ vadovas Michalas Rudnickis sako, kad bendrovės produktų eksportas į Ukrainą pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laiku pernai, išaugo 93 proc., jį norima dar labiau didinti.
„Siekiame didinti pardavimo apimtis šia kryptimi ir sudaryti palankesnes krovos sąlygas mūsų Ukrainos klientams“, – pranešime sako M. Rudnickis.
Marijampolės terminale yra dvi beveik 7 tūkst. kubinių metrų talpos talpyklos. Be šio terminalo, „Klaipėdos nafta“ turi dar du naftos terminalus Klaipėdoje ir Subačiuje.