Rusijos internetinis leidinys RBC, remdamasis šaltiniais didžiuosiuose mažmeninės prekybos tinkluose ir konsultacinėse bendrovėse, trečiadienį pranešė, jog „Decathlon“ pradėjo ieškoti jo verslo Rusijoje pirkėjų. Anot trijų šaltinių, „Decathlon“ tikisi parduoti visą verslą Rusijoje, o kitas šaltinis teigė, kad Prancūzijos bendrovė yra pasirengusi šiuos aktyvus parduoti dalimis.
„Decathlon“ į Rusijos rinką įžengė 2006-aisiais, pernai pavasarį šioje šalyje turėjo 57 parduotuves, o dabar jų yra likę 28. Prasidėjus karui Ukrainoje, „Decathlon“ sustabdė tiekimą į Rusiją.
Analitinės bendrovės „INFOLine“ vadovas Ivanas Fediakovas mano, kad „Decathlon“ verslo Rusijoje vertė siekia 13-15 mlrd. rublių (17,4-20 mln. eurų).
RBC pažymi, kad norėdama parduoti verslą užsienio kompanija turi gauti specialaus Rusijos finansų ministerijos pakomitečio leidimą, kuriuo reikalaujama, kad aktyvai būtų parduoti su nuolaida, siekiančia ne mažiau kaip 50 proc. nepriklausomo vertinimo metu nustatytos vertės.
„Decathlon“ spaudos tarnyba atsisakė komentuoti verslo pardavimą Rusijoje.
Apytikriai 1,7 tūkst. parduotuvių 60 šalių ir regionų turintis „Decathlon“ laikomas didžiausiu sporto prekių mažmenininku pasaulyje.
Po Rusijos invazijos į Ukrainą iš Rusijos pasitraukė daugiau kaip tūkstantis žymių Vakarų kompanijų. Kai kurios iš jų paskelbė apie veiklos sustabdymą, o kitos visiškai nutraukė savo veiklą Rusijoje.