Tvarkant viaduką eismas juo vyks viena eismo juosta, o po viaduku – dviem susiaurintomis juostomis.
LAKD projektų valdymo grupės vadovas Gediminas Katinas teigia, kad dauguma tiltų ir viadukų Lietuvoje statyti prieš kelis dešimtmečius, o jų remontui ne visada pakanka finansavimo.
„Marvelės viaduko kapitalinio remonto darbus nupirkome dar praėjusiais metais, o sutvarkyti viaduką planuojame per šiuos metus“ – pranešime teigė G. Katinas.
Bus paklota nauja asfalto danga, suremontuotos kolonos ir perdanga, deformaciniai pjūviai, vandens nuvedimo sistema, turėklai, apsauginiai atitvarai, atramos, viaduko šlaitai, apšvietimas, atnaujintas ženklinimas.
Marvelės viadukas pastatytas 1994 metais, jo būklė prasta: asfalto danga suskilinėjusi, duobėta, su provėžomis, vietomis surūdiję atitvarai.
2024 metais LAKD ketina tvarkyti daugiau nei 30 tiltų ir viadukų. Pernai valstybinės reikšmės keliuose sutvarkyta 18 tiltų ir viadukų.