„Jei kalbėtume apie dažnių didinimą, pirmiausia matyčiau Miuncheną, Paryžių, Briuselį. Jei kalbėtume apie naujų krypčių atsiradimą, matyčiau Madridą, Ženevą. Jų atsiradimas galėtų turėti strateginę reikšmę Lietuvos pasiekiamumui“, – interviu BNS sakė S. Bartkus.
Pasak jo, šių krypčių skatinimui galėtų būti naudojamas rizikų pasidalijimo modelis. Taikant tokį modelį Lietuvos oro uostai gegužės pabaigoje paskelbė vežėjo tarp Vilniaus ir Londono Sičio paiešką, o laimėtoją tikimasi paskelbti artimiausiu metu.
„Susidomėjimo sulaukta, kol kas neturime galutinio sprendimo, bet panašu, kad viskas juda teigiama linkme ir artimiausiu metu galėsime paskelbti, kas ten vyks“, – sakė S. Bartkus.