UAB „Radas“ valdančios įmonę „Barbora Polska“, vadovo Viktoro Juozapaičio teigimu, sprendimą lėmė lėtai auganti paklausa.
„Atliepiant į pandemijos laikotarpiu staigiai išaugusią maisto pristatymo į namus paklausą, buvo įsteigta „Barbora Polska“. Tačiau pandemijai pasibaigus, šios paslaugos paklausos augimas stipriai sulėtėjo. Toks pastarųjų metų mūsų teikiamos paslaugos rinkos augimo tempas netenkino mūsų lūkesčių, todėl šiame etape buvo priimtas sprendimas „Barboros“ veiklos Lenkijoje nebetęsti ir koncentruotis į veiklą Baltijos šalyse“, – pranešime sakė jis.
„Barbora Polska“ sieks kuo sklandesnio visų operacijų veiklos užbaigimo. Su visais atleidžiamais darbuotojais bus atsiskaityta pagal galiojančius įstatymus ir teisės aktus, jiems išmokant priklausančias kompensacijas. Valstybei bus sumokėti visi priklausantys sumokėti mokesčiai.
Įmonei „Radas“ priklausanti maistą į namus pristatanti elektroninė parduotuvė „Barbora“ ir toliau vykdys veiklą trijose Baltijos Šalyse – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
El. maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ Lietuvoje maistą į namus pristato jau dešimt metų nuo 2014 m., o Latvijoje bei Estijoje – nuo 2018 m.
„Radas“ priklauso „Maxima grupei“, kuri Baltijos šalyse valdo mažmeninės prekybos tinklus „Maxima“, Bulgarijoje „T-Market“, o Lenkijoje „Stokrotka“.