• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Barbora“ brangina prekių pristatymą pirkėjams

„Barbora“ praneša, kad nuo kovo 17 dienos įsigalios paslaugų kainų pokyčiai. Pasak bendrovės pranešimo žiniasklaidai, prekių pristatymo branginimo tikslas – geriau prisitaikyti prie kintančių pirkėjų įpročių, kai vis daugiau žmonių renkasi vieną didelį savaitės apsipirkimą.

„Barbora“ praneša, kad nuo kovo 17 dienos įsigalios paslaugų kainų pokyčiai. Pasak bendrovės pranešimo žiniasklaidai, prekių pristatymo branginimo tikslas – geriau prisitaikyti prie kintančių pirkėjų įpročių, kai vis daugiau žmonių renkasi vieną didelį savaitės apsipirkimą.

REKLAMA

Kartu esą siekiama išlaikyti lankstumą ir mažesnius krepšelius užsakantiems klientams. 

„Barboros“ pardavimų ir rinkodaros vadovė Indrė Vaiginė teigia, kad pagrindiniai pokyčiai susiję su pristatymo mokesčiais, kurie nuo šiol priklausys nuo miesto ir pasirinkto pristatymo laiko. Vilniuje, Kaune, Palangoje ir Neringoje standartinė pristatymo kaina bus 2,49 euro, o piko metu – 3,49 euro.

Klaipėdoje ir mažesniuose miestuose standartinis pristatymas kainuos 1,49 euro, o piko metu – 2,49 euro. Klientams, kurių užsakymo suma sieks 69,99 euro ar daugiau, pristatymas išliks nemokamas. 

REKLAMA
REKLAMA

Kitas svarbus pokytis – sumažinta minimali užsakymo suma. Nuo šiol užsakymus galima pateikti nuo 19,99 euro, tačiau pirkinių krepšeliams, kurių suma nesiekia 39,99 euro, bus taikomas 4 euro mažo krepšelio mokestis.

REKLAMA

Pakavimo mokestis priklausys nuo bendros pirkinių vertės ir svyruos nuo 1,19 euro iki 2,38 euro. Kaip ir anksčiau, Vilniaus ir Kauno gyventojai gali rinktis „Priority“ paslaugą, leidžiančią gauti užsakymą vos per dvi valandas. Šios paslaugos kaina – 5,49 euro. 

„Pastaraisiais metais pastebime, kad vis daugiau klientų renkasi vieną didelį savaitės apsipirkimą internetu, todėl norime prisitaikyti prie šios tendencijos ir pasiūlyti patogius sprendimus. Kita vertus, neslepiame, kad kainodaros pokyčius lemia ir augantys veiklos kaštai. Tikime, jog susitelkdami į didelius krepšelius ir kartu išlaikydami lankstumą mažesniems, geriausiai atliepsime klientų poreikius“, – sako I. Vaiginė. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame


TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų