Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Po pirmų valdžia savo dzipus tepasi keičia į ekologinius
Nevarkit- funkcionieriai,važiuoju ir važiuosiu su dyzelių,o kvailiai tautiečiai kiek skūrų jiems beluptų vis tiek kentės.
man tas 250 eur viena karta per tris-keturis metus (kas kart keiciant auto) manau nera jau didelis mokestis....be to, tie nauji sss-dai plastmasiniai atkalti, sudrozti su 300-200 km ridomis euro 5- euro6 visiskai nelaiko ir juos remontuosit ir remontuosit....
ieskau dyzelinio fordo su 7.3ltr varikliuku,kad pavaru nemetytu su priekaba vaziuojant.....vaziuoji 3.5tonos prisikabines su seimyna po kalnus ir dar dumo nemeta.....is paskos 15 auto benzininiu su 1.2 ir gerai kad kempingas ant kablio-nesigirdi priesmirtine vargsu agonija su 1-2 pavara tustiems lipant is paskos........
Dizelio pigiau gaunu ir varikliai ilgiau laiko ir ekonomiskas 6litrai 100 km . tad sumoket 1 mokesti nera didele tragedija .
Dar vienas debiliškas mokestis jei lokiuos filtrus pirktume taip o dabar nuo to gamta mebus švaresne o aš važiuosiu dar daugiau nes man tie pimigai reiks užsidyrbti
Tūrit pinigų mašinai mokekit arba nepirkti.
Man pasakykit durniui
Tegul apmokestina lektuvus kariumene ukinikus nes bijo juos paliesti
Dar vienas Lietuvoje milijonierius atsiras kai įves šituos mokesčius,pirmą kišenės pilnos reikia prisikrauti. O paskui gal kokį kelią vieną kitą sutvarkys dėl akių dumimo.
REKLAMA
REKLAMA
Automobilių taršos mokestis kerta per pinigines – aiškėja, kiek lietuviai sumoka