Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Palaukt, visu pirma automobili perka koki isgali pagal pajamas. Automobilio nesirenka pagal naujuma.
Visu antra yra jau irodyta kad elektromobiliai teršia labiau nebu paprasti benzinu varomi automobiliai.
Ir taip reikia ne užsieniečiams miškus pardavinėti, kad iskirstu. Pradekite nuo gamtos tausojimo pvz neleiskite uzsienio imonems siukslinti Lietuvos kaip kazkokie perpakavimai kur gamtines žaliavos naudojamos tam kad pagaminus visa produkcija butu išvežama o pajamos ir mokesčiai iseitu i kita sali. Lietuvos ekologija yra išmaišoma į skatikus. Gauna pensininkai 400 eur o valdininkai klausia, kodel tu nesirenki elektromobilio vat ivesim tau papildoma mokesti gal tu tada pasirinksi geresne masina.
@Cirkas .... Ir bilietus privalom pirkti į tą cirką.... Volvo jau prieš daug metų straipsnį paleido, kad elektromobilis tampa ekologiškų po 10 metų-jei kraunamas iš saulės ar vėjo, tiek tarsis pagaminti, bet neminėjo kiek tarsi saulės elektrinė, vėjo ir taip aišku kai sparnus iki šių dienų neperdirbamus užkasdavo, dabar tik pradėjo smulkinti bet kokia tarša iš to niekas neskaičiuoja. Toyota dabar kaip tik straipsnis apie elektromobilių baisią tarša...
Galima būtų diskutuoti seime-bet ten sėdi negalėję dirbti per savo pandemija nuotoliniu būdu dėl silpno raštingumo...... Patys leidžiame jiems kartomis sėdėti ten save išsirinkus.....vardan Lietuvos pakentėsim???
tuoj suprasit koks dar rojus buvo LT iki siandienos....
Gentvilas daug gali prisipirkti elektromobilių, miškus iškirtęs ir susikrovęs gražaus pinigėlio. Kur FNTT, a? Pinigas tyli, pinigas kalba.
Šitaip šikti visai tautai ant galvos, manau laikas galast šakes ir durklus, jei jiems patiems nedaeina, kad demokratijoje jie privalo atstovauti tautai.
Gentvilas miškus pardavęs gali ir pirktis netaršų automobilį, o ką daryti likusiems puse gyventojų gyvenantiems gėrovės valstybėje žemiaus skurdo ribos, a?
@Petras Nėra reikalo ubagams su mašinomis važinėtis. Gali eiti pėsti arba su dviračiais važiuoti. Pusė danų dviračiais naudojas: ar lyja ar saulė, pilnos gatvės dviratininkų. Kuo mažiau važiuojančių, tuo geresnis oras, nes kamščių nėra. O dabar viename gale avarija, tai visas miestas 4 valandas iš kamščių neišsivaduoja.
@Šiaip Apmokestins žingsnį
@Šiaip šūdžiuk- nieko nėra baisiau už ubagų maištą, tsakant ,šiksi ir nejausi...
reikia prideti automobilio mokesti prie kuro 50-70% kuro vertes daugiau vaziuoji daugiau ir moki , kas nevaziuoja tas nemola tam yra dviraciai ir troleibusai ir autobusai jiems netaikyti.
@teisingai Kas nevažiuoja turi mokėti prastovos mokestį, ženkliai didesnį nei taršos mokestis, tikslu kad būtu taip kaip būtu.
'Automobiliai apmokestinami visur, tik ne Lietuvoje'
..'simbolinis taršos mokestis, taikomas registruojant arba perregistruojant automobilį..'
Ar autoriui sunkus rytas, ar gal kokie berniukai priverte apzioti tarsaus automobilio duslintuva?
tai statykit gamyklas kvieskit investuotojus kurkit darbo vietas kelkit pragyvenimo lygį mažinkit valdininkų skaičoų ir viskas atsistos į sa vo vietą pirks žmonės savaime naujas mašinas.
Mums, socialdemokratams, be galo rūpi Lietuvos žmonės. Todėl mes stengsimės apmokestinti ubagus, kad mieliems Lietuvos žmonėms būtu gera gyventi. Iš ubagų suneštų papildomų mokesčių padidinsime išmokas perkantiems naujus elektromobilius, kuriuos išimtinai perka Lietuvos žmonės, o ne skaitlinga ubagų populiacija.
Na del auto tarsos apmokestinimo aisku, kaltas Gentvilas(nors aplinkos ministro kita pavarde, gal plikis issigandes pakeite). Bet del NT mokescio lyg ir neivardytas nei vienas konservatorius. Kodel praleidziate, komentatoriai. Neslepkite, triuskinkime pedokonserva kartu, su musu veliavnesiu Remigijum Visažiniu!!!

Skaitomiausios naujienos




Į viršų