„Viršuliškių transporto parko kapitalinis remontas vykdomas atliepiant Vilniaus miesto savivaldybės darnaus judumo planą, kurio vienas iš tikslų – po 2030 metų nebeeksploatuoti dyzelinių autobusų“, – komentare BNS sakė VVT Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Gintarė Žalytė-Štarienė.
Anot jos, Justiniškių gatvėje esančiame parke planuojama visiškai renovuoti gamybinį pastatą, jį apšiltinti, perplanuoti jo vidų pritaikant techninei priežiūrai bei remontui, įrengti dvi automatinio plovimo bei valymo linijas, atnaujinti šildymo-vėdinimo sistemas, visas dangas, ant stogo įrengti saulės jėgaines.
Be to, numatyta sumontuoti naujus valymo įrenginius, atnaujinti vandentiekio bei nuotekų tinklus, įrengti papildomą išvažiavimą, papildomas stovėjimo vietas bei garsą izoliuojančią sienelę.
Anot G. Žalytės-Štarienės, projektuotojų parengtas techninis projektas perduotas nepriklausomai ekspertizei. Rangos darbus tikimasi pradėti šių metų pabaigoje ir juos užbaigti – 2026 metais.
Komunikacijos vadovė projekto vertės atskleisti negalėjo, nes ji dar bus tikslinama. Planuojama, kad projektas bus finansuojamas VVT lėšomis.
6,4 ha ploto sklypas, kuriame nuo 1985 metų veikia autobusų parkas, priklauso valstybei, jį patikėjimo teise valdo Vilniaus miesto savivaldybė.
VTT valdo tris autobusų parkus: Antakalnyje, Viršuliškėse ir Verkiuose. Pernai bendrovė pranešė, kad iki 2027 metų planuoja už 19 mln. eurų pastatyti naują autobusų parką Liepkalnyje.