Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Aš.uz.bruokuota.televizoriu.atgavau.pinigus.tik.po.6men
Deja, bet prie kurjerio apžiūrėti gali, nepriemi ir nepasirašai kol neapžiūri. Turėjau reikalų su baldais, teko daug kariauti, bet atsiėmė bei pinigus gražino. Po tokios patirties, ką atveža, viską apžiūriu. Paskutinį kartą buvau net priekaištų sulaukęs, tipo skubu ir panašiai. Pasakiau, arba žiūrim, arba važiuok iš kur atvažiavęs. Ir ką, visame gražume randu kreivas plokštes. Tai patylėkit, kiek visokių pardavėjo komentarų sulaukiau, iki tipo neturim su kuo parsivežti. O kai nuvežėm, pamatėm kaip sandėliuose, neveltui tos plokštės ir išsikraipo, vienas brokas. Ir dar po viso šito įrašiau į atsiliepimus, tai prasidėjo skambučiai, ale kas taip daro, mes atsiemėm. Tik per kokius vargus. Čia, kad žmonių neapipi... Ekspoziciniai nors prie širdies dėl. O kai atveža, vienas brokas.
O jūs žinot, kad šaldytuvo ir kitą buitinę techniką negalima iš kart jungti įnašus į patalpą jei lauke šalta, kažin ar kurjerio autobusas šildomas, krovinių skyrius turiu galvoje.
Tai kaip ta iš vtap įsivaizduoja jo pajungimo ir patikrinimą?
Tai kaip ta iš vtap įsivaizduoja jo pajungimo ir patikrinimą?
Babaušis tave sugriebs
Apie Senkus tik geros nuomonės, keitė ir nekokybišką prekę ir kurjerio sudaužytą transportuojant. Viskas puiku, bet du bigbok tai problemos ir jų jie nesprendžia
@Jurga
Aš sutinku,problemų nebuvo. Pirkau radiatorius,vienas buvo pažeistas,roletus ir pasitaikė su broku,parašiau nusiskundimą,atsiuntė kurjerį paimti nekokybiškas prekes ir po kiek laiko pristatė kitas
Gavome įlenktu kampu skalbimo mašiną. Tiesos neradome, kaltę suvertė mums, nors aiškiai matėsi, kad kritusi gan iš aukštai.
Su SENUKAIS jau ne pirmą kartą taip. Naują lovytę vaikučiui pirkome internetu,išpakavome ir surinkinėjant pastebėjome, jog trūksta surinkimui svarbių varžtų. Kaip įrodyti, kad mes jų nesuvalgėme? :-D lentos irgi buvo nekokybiškos...
Pats pasikrovė į nuosavą transportą. Kas patvirtins, kad krovinys buvo teisingai pritvirtintas, iškrautas ir transportuotas? Tai pačio kliento kaltė, kad neapžiūrėjo prekės iš anksto. Mes pirkome šaldytuvą. Užsakėme pristatymo ir užnešimo paslaugą. Atvežė su plėvele apvyniotą, kai kur putplastis užkištas. Sakiau vežkitės atgal, nepriimsiu. Jei jau sudėjai parašus, kad prekę gavai. Vadinasi ji buvo kokybiška ir be pažeidimų. O tąsytis su vartotojų teisėmis, ne visada išgelbės. Šio pirkėjo atveju - pats kaltas. Lygiai taip pat, kai perki televizorių. Jis prie tavo akių ištraukiamas, pajungiamas ir tik įsitikinus, kad su juo viskas gerai, atiduosamas klientui. Tad apžiūrėkite prekę prieš kišant į savo transporto priemonę, mažiau ašarų išloesite.
@Bnj
Ne tik pačio kaltė, jei tai apskritai tikras įvykis, bet dar ir galėjo būti tiesiog afera- pats sugadino ir reikalavo kompensacijos. Arba apskritai tiesiog eilinis propagandinis straipsnis prieš LT verslą.
Senukai užsiima nesąžininga prekyba. Mums taip buvo parduotas neveikiantis broilerių. Pajungus sudegė namo elektros instaliacija. Nuvežti į Senukus pakeisti, buvo pasakyta, kad broilerių bus taisomas, o ne keičiamas, nors jis nebuvo naudotas. Kol jis bus sutaisyti, laukėme 2 mėnesius. Vieną detalę parsisiuntę pakeitė, prireikė keisti kitą. Vėl laukimas. O kuo pirkėjas kaltas, kad jie įkišo brokuota prekę. Daugiau į Senukus kojos nekelsim
@Daiva
„Neveikiantis broilerių“. Kai gūgal vertėjas stringa- ir žodžiai ne tie, ir linksniai ne tie. tipiškas oleg.
Senukai“ bando išparduoti brokuotas prekes ir numesti atsakomybę pirkėjui
Tai yra tiesa. Buvau susidūręs. Būkite budrūs!
Tai yra tiesa. Buvau susidūręs. Būkite budrūs!
@Gintaras
100% jus teisus.
REKLAMA
REKLAMA
Atgavo 215 eurų už apgadintą prekę, nors parduotuvė nesutiko: štai ką padarė