Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Šalyse tas kasas naikina,o šitie vežasi ir montuoja...eikit jūs su savo savitarnom paskui laivą...
@Visose normaliose Galėtų dar į krepšelį sudėti, būtų tikras malonumas eiti į parduotuvę, bet manau laikuj bėgant pakeis robotais.. verslas reikalauja inovacijų
@Future Amerikoje prekes visada kasininkas sudeda į maišelius,dar paklausia,ar patogu.Kasos yra kelių rūšių.Yra su kasininkais,yra savitarnos,atsiskaitymas irgi pagal pasirinkimą- galima grynais,galima kortele.Visur budi,vaikščioja "budėtojai",kurie mandagiai ir visada padeda.Pas mus,Lietuvoje,pamenu,kai atsidarė pirmosios Maximos,taip pat stovėdavo prie kiekvienos kasos galo pagalbininkasir padėdavo susidėgi prekes,ot,galvojau,pažanga!Bet tai truko neilgai,juk vatinukai mes.

Maximoje nukainuotad 50 ar 70 procentų prekės savitarnoje skanuoja visą kainą, tai reikia kviesti pardavėją ,kad sumažintu kainą arba sumokėti visą kainą
Jei perki Maximoje 50 ar 70 procentų nukainuotą prekę tai nuskanuoją visą kainą, nepasikvieti pardavėjos sumažinti kainos tai ir sumoki pilną kainą
Netiesa, kad pirkejas renkasi. Iki parduotuveje Europos centre pagrinde yra tik savitarna. Ir nepaslaugus konsultantai.
Pasaulio didieji prekybos tinklai jau mažina arba svarsto mažinti savitarnos kasų skaičius. Tyrimai rodo , kad nepasiteisino. Procesą lėtina tik tai, kad į tas kasas buvo investuoti milijardai. Pasirodo tai nepatinka vartotojams ir prekybos tinklui nėra jokio ekonomijos dėl vagysčių.
@Windows kiek as pastebejau savitarnos vis daugeja ir daugeja. prakriskai visur ja diegia
@Windows Italijoj ir Austrijoj Lidluose nemačiau savitarnos kasų, ten nežinotų net ką daryt su jomis žmonės, jie per daug gerai gyvena
Ka jus nuperkate tai mums iš tos sumos gal tik 1cnt prie atlyginimo, parduotuves darbuotojas jau taip dirba tam kad jus atėję turėtumėt ka pasiimti ir nusipirkti, o ar jus nesakau kad visi yra tokie dar aprėket tai jums kaina netinka tai prekės netinkamos. Prieini padėti ir dar litanija visa išklausai nepasitenkinimu.
@Daiva tai kad bardako nesusitvarkot valkiojates po parduotuve be jokio tikslo tai sutvarkykit kam alga gaunat turi lakstyti pirmyn atgal kad nesugebejot uzklijuoti kainos
Tai kad maximoj dažnu atveju savitarnų kasos stringa, ypač tos kuriuose banko kortele už pirkinius atsiskaitoma
Ačiū už visas žmogiškasias klaidas, nuolatinį rūko skleidimą, (ne)kokybiškų prekių grąžinimus, na ir aišku visi padirbam nemokamai visiems tinklams, nekalbant apie duomenų surinkimą už "nuolaidas"...
Rimi Lazdynuose paprastai aptarnauja viena pardavėja ir ta pati lekia paduoti cigarečių ir dar dingsta pažiūrėti kaip sekasi savitarnos kasose.
IKI savitarnos kasos tai tragedija… Papildomą pardavėją ten retai kada rasi, dažniausiai ta pati viena laksto tarp įprastos kasos ir savitarnos, o problemos tenai nesibaigiančios, vis kažkas ne taip ir reikia kviestis pagalbos, tada tenka ilgiausiai laukti… Ir šiaip ten labai nepatinka atsiskaitymo sistema, pvz., dėl nuolaidų pritaikymo: kad man buvo pritaikyta nuolaida, parodo tik pačioje pabaigoje, paspaudus mygtuką „Pirkti“, o tada tas nuolaidas suplaka į vieną, ir, jei buvo daug prekių su nuolaidom, tai nieko nebesupranti, kam kiek pritaikė, o kam ne… Tad IKI žiauriai nepatinka…
Tuo tarpu patogiausia ir paprasčiausia savitarna Maximos tinkle, ten mažiausiai problemų kyla. Net ir pridavus tarą į Maximos aromatus, gali nusiskenuoti čekiuką tiesiai į Maximos programėlę telefone, tad pinigėliai nueina tiesiai ten, ir nebereikia saugoti to kvito, kol jį panaudosi! Viskas tikrai puikiai apgalvota ir patogu! Pagarba Maximai už tai, galėtų ir kiti tinklai paimti pavyzdį iš jos!

Skaitomiausios naujienos




Į viršų