• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pernai beveik 30 proc. augusios didžiausios Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupės „Apranga“ vadovas Rimantas Perveneckas sako praėjusių metų rezultatus vertinantis teigimai, o šiuos metus planuoja santūriai – įvertinus neapibrėžtą situaciją rinkoje ir krizės nuojautą.  

Pernai beveik 30 proc. augusios didžiausios Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupės „Apranga“ vadovas Rimantas Perveneckas sako praėjusių metų rezultatus vertinantis teigimai, o šiuos metus planuoja santūriai – įvertinus neapibrėžtą situaciją rinkoje ir krizės nuojautą.  

REKLAMA

„Apranga“ 2023 metais planuoja pasiekti 308 mln. eurų apyvartą – 5 proc. didesnę nei pernai. Anot R. Pervenecko, tai santūri prognozė, paremta neapibrėžta situacija rinkoje, krizės nuojauta ir galimu vartojimo mažėjimu.

„Prognozė mūsų yra santūri, nes situacija rinkoje yra labai neapibrėžta, nematome labai didelio optimizmo apyvartos augimui. Dėl bendrų tendencijų, dėl krizės nuotaikų, energetinių kainų pakankamai aukšto lygio, galimo vartojimo kritimo“, – BNS antradienį sakė R. Perveneckas.

Jo manymu, aukštos energetikos kainos gali paveikti vartotojų išlaidas: „Manau, kad energetikos kainos pirmiausiai atsiliepia vartotojų išlaidoms ir pajamoms“. 

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau, pasak  R. Pervenecko, net ir nedidelis augimas didelei kompanijai yra geras, o bendrovė apyvartą planuoja labai preciziškai.

REKLAMA

„Augimas 5 proc. irgi nėra mažas didelei kompanijai prie bet kokių sąlygų. Esame iš tų kompanijų, kurios labai preciziškai planuoja savo apyvartas ir noriu pasigirti, kad 2022-ųjų apyvartos planus viršijome tik 0,2 procento“, – sakė R. Perveneckas.

Pernai grupės apyvarta siekė 293,3 mln. eurų (su PVM) – 28 proc. daugiau nei 2021 metais ir 18,3 proc. daugiau nei 2019-aisiais. Vien Lietuvoje pernai ji siekė 178 mln. eurų – 22 proc. daugiau, Latvijoje – 53 proc. iki 70,9 mln. eurų, Estijoje – 24 proc. iki 44,4 mln. eurų

REKLAMA
REKLAMA

R. Perveneckas sako, kad apyvartos ir plėtros planus pavyko pasiekti, todėl praėję metai vertinami teigiamai. 

„Mes turėjome pakankamai sudėtingus tris paskutinius metus: buvo Covid, dabar karas sumaišė situaciją. Džiaugiamės tuo, kad pavyko įgyvendinti planuotus 2022-ųjų tikslus, mums pavyko pasiekti tiek planuotą apyvartos augimą, tiek parduotuvių plėtrą, visai neblogai atrodo augimo tempai, palyginti su 2021 metais ir, svarbiausia, su 2019 metais, kai nebuvo jokių apribojimų. Todėl vertiname savo veiklą teigiamai“, – BNS sakė R. Perveneckas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

R. Pervenecko teigimu, drabužiai, kurių kainos pernai didėjo 5–6 proc., neišvengiamai brangs ir šiemet.  

„Taip jau atsitiko, kad statistika kol kas nefiksuoja labai reikšmingo drabužių kainų pasikeitimo, augimas sudaro 5–6 proc., kas buvo paskelbta oficialiai. Todėl dabar pagrindo, kad šiais metais labai pakils drabužių kainos, mes neturime. Bet, mano supratimu, jos neišvengiamai kils“, – kalbėjo R. Perveneckas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų