• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Karantinas, operatyvių žinių būtinumas, patrauklios programos ir įsiklausymas į auditorijas leido TV3 žiniasklaidos grupei per 2021-uosius pagerinti visų laikų rekordus. „Power Hit Radio“ tapo klausomiausiu jaunimo amžiaus tarpe, naujienų portalas tv3.lt šovė į skaitomiausių trejetuką, o TV3 televizija į 2022 metus žengia kaip žiūrimiausia jau 18 metų.

Karantinas, operatyvių žinių būtinumas, patrauklios programos ir įsiklausymas į auditorijas leido TV3 žiniasklaidos grupei per 2021-uosius pagerinti visų laikų rekordus. „Power Hit Radio“ tapo klausomiausiu jaunimo amžiaus tarpe, naujienų portalas tv3.lt šovė į skaitomiausių trejetuką, o TV3 televizija į 2022 metus žengia kaip žiūrimiausia jau 18 metų.

REKLAMA

2021 metais TV3 kas dieną pasižiūrėjo daugiau nei trečdalis (34,6 proc.) arba kone milijonas Lietuvos gyventojų. TV3 televizija žiūrimiausia yra jau 18 metų iš eilės. Televizija pernai parodė beveik 1000 filmų, 700 val. žinių, per 600 val. dokumentikos ir kitų laidų. 

2021-aisiais pagrindines TV3 žinias kasdien pasižiūri iki 619 000 žmonių. Jau septynerius metus iš eilės TV3 žinios yra žiūrimiausios Lietuvoje. Vien žinių reporteriai, pranešinėdami svarbiausias naujienas, praėjusiais metais tam skyrė daugiau nei  20 tūkst. valandų. Naujienose dominavo pandemija, jos valdymas, politiniai debatai ir protestai. 

REKLAMA
REKLAMA

Kad žmonėms reikia naujienų, ypač išryškėjo per karantiną. Naujienų portalas tv3.lt įsitvirtino trečioje vietoje tarp skaitomiausių naujienų portalų ir grumiasi dėl antros pozicijos.  Naujienų portalo tv3.lt svetainėje dienos auditorija augo 12 proc. lyginant su 2020 m., o didžiausias vidutinis dienos lankomumas buvo lapkritį – net 445 tūkst. vartotojų per dieną.

REKLAMA

Didžiausio susidomėjimo portalas sulaukė per Tokijo olimpines žaidynes – į olimpiadą išsiųsta gausiausia Lietuvos žurnalistų komanda, kuri pranešinėjo svarbiausias žaidynių naujienas visą parą, be poilsio dienų.

Tokijo vasaros olimpinių žaidynių metu buvo ištransliuota 250 valandų sporto, iš viso Lietuvoje olimpines žaidynes per televiziją stebėjo apie 1,5 mln. žmonių. Žaidynės kiek daugiau nei dvi savaites buvo transliuojamos ne tik dviem TV3 žiniasklaidos grupės kanalais – TV3 ir TV6, bet ir naujienų portale tv3.lt. 

REKLAMA
REKLAMA

Apie žaidynes ir olimpiečius įvairiais kampais aprašė TV3 žurnalistai. Iš viso minimu laikotarpiu parašyta apie 800 straipsnių ir sukurta speciali laida tik internetui „Misija Tokijas“.

„2021-aisias dėmesį kreipėme į dvi sritis – operatyvias naujienas ir kokybišką pramoginį turinį, olimpiadą. Naujienos greitai besikeičiančioje situacijoje leido žmonėms orientuotis, kas vyksta valdant pandemiją, o pramoginis turinys truputį atsitraukti nuo nuolatinės įtampos ir pailsėti. Ypatingai daug dėmesio sulaukė olimpinės žaidynės ir projektas „Didysis šou burbulas“, leidęs ne tik žiūrovams, bet ir atlikėjams trumpam saugiai pabėgti iš karantino gniaužtų“, – pasakoja TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Realybės šou „Didysis šou burbulas“, rodytą sekmadienio vakarais, per TV3 peržiūrėjo daugiau nei 1,5 mln. žmonių. Dalyvių gyvenimas, kuris 24 valandas per parą buvo transliuotas platformoje Go3, sulaukė net 5 mln. peržiūrų, o naujienų portale tv3.lt už savo numylėtinius projekto gerbėjai balsavo daugiau nei 1 mln. kartų. 

Grupės valdomas radijas „Power Hit Radio“ 2021-aisiais tapo klausomiausiu jaunimo (16-24 m.) radiju Lietuvoje. Naujausiais „Kantar“ duomenimis tai – vienintelė augusi radijo stotis tarp lyderiaujančių radijo stočių. Klausytojams  sukurtas vos vienu mygtuko paspaudimu pasiekimas auksinių hitų radijas „Power Gold“. Ypatingai daug dėmesio sulaukė radijo naujoko konkursas – atviras konkursas laidos vedėjo vietai užimti. Dalyviai galėjo paprastai užsiregistruoti ir išbandyti save gyvame eteryje. 

REKLAMA

„Iššūkiu dabar tampa ne medijos turinys, o galimybė pasiekti auditoriją jai patogiu būdu, multiplatformiškumas. Manau, ateinantys 5-10 metų bus būtent tokio prisitaikymo laikas. Stengiamės įsiklausyti į auditorijos poreikius ir tai puikiai atspindi rezultatai“, – sako L. Blaževičiūtė. 

2021 metais TV3 parodė:  

  • Beveik tūkstantį filmų 
  • Per 600 valandų dokumentikos
  • Per 500 specializuotų laidų
  • 150 sporto transliacijų
  • 700 valandų žinių 
  • Beveik 800 valandų animacijos 
  • Per tūkstantį animacinių filmų 
  • Per 2500 valandų serialų
  • 4 paras juoko (98 val. humoro laidų)

Kiti įdomūs 2021 metų TV3 rezultatai:

  • Kiekvieną dieną pagrindines TV3 žinias pasižiūri iki 619 000 žmonių
  • Krepšinio transliacijas pasižiūrėjo beveik 1,5 mln. žmonių
  • 42 iš 50 žiūrimiausių filmų buvo rodomi TV3 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų