Anot įmonės pranešimo, akcininkė patvirtino 2023 metų finansines ataskaitas bei pelno paskirstymo projektą.
Grupės konsoliduotos pajamos pernai siekė 5,85 mlrd. eurų ir, palyginti su 2022 metais, augo 13 proc. Jos konsoliduotas pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) siekė 479 mln. eurų ir buvo 30 proc. didesnis, o grynasis pelnas augo 77 proc. iki 184,7 mln. eurų (2022 metais – 104,4 mln. eurų).
„Maximos grupės“ generalinio direktoriaus Manfredo Dargužio teigimu, svarbiausias grupės tikslas pernai buvo nepastoviomis rinkos sąlygomis išlaikyti stabilumą ir tęsti tikslų įgyvendinimą.
„Taip pat grupė tęsė anksčiau užsibrėžtus tikslus: plėtrą Lenkijoje ir Bulgarijoje, parduotuvių formatų vienodinimą, privačių prekės ženklų plėtrą ir veiklos procesų efektyvinimą“, – pranešime teigė M. Dargužis.
Šiemet „Maximos grupė“ planuoja stiprinti pozicijas plėsdamasi Lenkijoje bei Bulgarijoje.
„Naujų parduotuvių atidarymas ir esamo tinklo atnaujinimas turės didelės įtakos įmonės veiklai ir rezultatams“, – teigiama bendrovės metiniame pranešime.
Bendrovė taip pat planuoja didinti parduotuvių ir sandėlių veiklos efektyvumą: „IT sprendimų atnaujinimai bei statomas naujas temperatūrinis sandėlis Lietuvoje padės padidinti tiekimo grandinės efektyvumą“.
Anot pranešimo, beveik pusę grupės augimo pernai sudarė prekybos tinklo Lenkijoje „Stokrotka” apyvartos didėjimas 24,7 proc. – jis pernai išplėstas 60 parduotuvių.
Bulgarijoje parduotuvių tinklas išplėstas 12, pajamos augo 15 proc. Baltijos šalyse atidarytos 4 naujos parduotuvės: 2 Lietuvoje ir 2 Estijoje, o pajamos augo 8,7 proc.: Lietuvoje 7,9 proc., Latvijoje – 10,1 proc., Estijoje – 8,6 proc..
Grupės elektroninių prekybos kanalų pardavimo pajamos augo 5,5 proc.
Grupės investicijos į plėtrą ir parduotuvių atnaujinimą buvo 45 proc. didesnės nei 2022 metais ir siekė 168 mln. eurų: Lietuvoje pradėtas statyti 46 tūkst. kv. metrų logistikos centras už 70 mln. eurų, 2021 metais Baltijos šalyse pradėtas parduotuvių formatų vienodinimo procesas pasiekė baigiamąjį etapą – viso iš 499 valdomų parduotuvių atnaujinti 65 proc. (369) parduotuvių.