„Apple“ lipdukai nebus platinami per operatorių partnerius ar trečiųjų šalių parduotuves, jų nebus galima įsigyti ir užsisakius „iPhone 16“ pristatymui į namus. Šis žingsnis yra dalis nuolatinių „Apple“ pastangų iki 2030 m. pasiekti anglies dvideginio neutralumą ir jos aplinkosauginių ambicijų. Šiais metais „Apple“ pabrėžė, kad „iPhone 16“ ir „iPhone 16 Pro“ pakuotė yra pagaminta tik iš pluošto, o tai padeda įgyvendinti jos tikslą iki 2025 m. iš visų pakuočių pašalinti plastiką.
Pirkėjai iš karto pastebėjo, kad „Apple Vision Pro“ pakuotėje nebuvo jokių lipdukų, kai ji pirmą kartą buvo išleista vasario mėnesį. Lipdukų nebuvo ir ant naujųjų „iPad Pro“ ir „iPad Air“, kurie buvo išleisti gegužės mėnesį, skelbia portalas „The Sun“.
Kodėl lipdukai tokie populiarūs?
Dėžutėje esančių „Apple“ lipdukų populiarumą lemia keletas veiksnių, susijusių su lojalumu prekės ženklui, simbolika ir dizaino estetika.
Kompanija „Apple“ yra užsiauginusi ištikimų gerbėjų būrį, o „Apple“ logotipas yra aukščiausios kokybės produktų simbolis.
Žmonės, mėgstantys „Apple“ gaminius, dažnai nori parodyti savo ištikimybę, o lipdukai suteikia jiems lengvą būdą tai padaryti.
Pats „Apple“ logotipas yra ikoniškas ir vizualiai patrauklus.
Elegantiškas, paprastas dizainas atitinka bendrą „Apple“ minimalistinę estetiką, todėl jis yra geidžiamas aksesuaras, skirtas personalizuoti tokiems daiktams, kaip nešiojamieji kompiuteriai ar net automobiliai.
„Apple“ lipdukų patrauklumas
Lipdukus galima įsigyti tik nusipirkus „Apple“ gaminį, todėl jie atrodo kaip ypatingas, išskirtinis daiktas ir tai dar labiau padidina jų patrauklumą.
Lipdukų patrauklumą padidina ir nostalgija, susijusi su „Apple“ prekės ženklu ir jo evoliucija.
Kai kurie naudotojai, klijuodami „Apple“ lipdukus ant tokių daiktų kaip nešiojamieji kompiuteriai ar vandens buteliukai, gali parodyti savo tapatybę ir skonį, nes šis logotipas siejamas su kūrybiškumu, naujovėmis ir technologiniu išprusimu.
Iki šiol „Apple“ lipdukai daugelį metų buvo pridedami prie įsigytų produktų, o kai kurie žmonės juos kolekcionuoja kaip „Apple“ patirties dalį.