Pagal šiuos pasiūlymus pagrindine „Google“ paieškos sistema ir toliau būtų galima naudotis nemokamai, o papildomas turinys būtų prieinamas tiems, kurie moka mokestį, sakė „Financial Times“ šaltiniai.
Pranešime teigiama, kad reklamos ir toliau būtų rodomos šalia paieškos rezultatų, net ir prenumeratoriams.
Apskaičiuota, kad kiekvieną mėnesį paieškos priemone naudojasi daugiau nei milijardas žmonių.
Pirmą kartą apmokestinamas bendrovės produktas
„Google“ jau ima mokestį už kai kurias funkcijas, pavyzdžiui, papildomą saugojimo vietą ir „AI Premium“ paslaugą, suteikiančią prieigą prie naujojo „Gemini“ dirbtinio intelekto asistento „Gmail“ ir „Docs“.
Tačiau tai būtų pirmas kartas, kai kuris nors iš pagrindinių bendrovės produktų būtų apmokestintas.
Laikraštis „Financial Times“ teigė, kad apie pasiūlymus jį informavo trys šaltiniai„Google“ kompanijoje.
Teigiama, kad inžinieriai dirbo kurdami patobulintas dirbtinio intelekto priemones, tačiau vadovai dar nenusprendė, ar pradėti ir jei taip, tai kada, naudoti šią funkciją.
Bendrovės atstovas spaudai sakė „Sky News“: „Mes nedirbame ir nesvarstome paieškos be skelbimų galimybės. Kaip jau daug kartų darėme anksčiau, toliau kursime naujas aukščiausios kokybės galimybes ir paslaugas, kad pagerintume savo prenumeratos pasiūlymus visoje „Google“.
Jis pridūrė: „Šiuo metu neturime nieko, ką galėtume paskelbti“.
„Google“ apribojo savo dirbtinį intelektą
Ši informacija pasirodė vykstant intensyviai technologijų įmonių konkurencijai dėl dirbtinio intelekto ir jo naudojimo būdų, o kai kurie komentatoriai kaltina „Google“, kad ši stengiasi neatsilikti nuo tokių konkurentų kaip „ChatGPT“.
Praėjusį mėnesį paaiškėjo, kad bendrovė nusprendė apriboti savo dirbtinio intelekto pokalbių robotui „Gemini“ galimybę atsakinėti į su rinkimais susijusius klausimus kai kuriose šalyse, nes susirūpino, kokią informaciją jis pateikia naudotojams.
Vasario mėnesį „Google“ taip pat sustabdė įrankio galimybę kurti vaizdus, gavusi skundų dėl „netikslių“ istorinių žmonių atvaizdų.