Po pakartotinių Ukrainos atakų prieš Kerčės tiltą, jungiantį žemyninę Rusiją su Krymu, Maskva savo fronto linijoms aprūpinti pradėjo naudoti sausumos kelius aneksuotoje Rytų Ukrainoje.
Pastebėjo sumažėjusį eismą Krymo tiltu
Anot didžiausios Ukrainos privačios žvalgybos agentūros „Molfar“ analitikų, palydovinių nuotraukų analizė rodo, kad tiltu, kurį Rusija pastatė 2014 m. aneksavusi Krymą, beveik nebevyksta eismas.
Kompanijos „Maxar“ padarytos palydovinės nuotraukos rodo, kad daugiau kaip tris mėnesius tilto geležinkelio linija beveik nevažinėjo kariniai krovininiai traukiniai.
Per tą laikotarpį tik vasario 29 d. buvo pastebėtas vienas rusiškas krovininis traukinys, per tiltą vežęs apie 55 degalų vagonus.
„Molfar“ teigimu, kovo ir balandžio mėnesiais ant tilto nebuvo jokio judėjimo, kuriame būtų dalyvavusi Rusijos karinė technika.
Eismas sumažintas iki keturių keleivinių traukinių ir vieno bendrojo naudojimo krovininio traukinio per dieną.
Sprendimas nebenaudoti Kerčės tilto Rusijos pajėgoms aprūpinti ištekliais susijęs su padidėjusiu krovinių srautu per Rostovo sritį, „The Independent“ sakė „Molfar“ generalinis direktorius Artiomas Starosiekas.
Ukraina laiko Krymo tiltą teisėtu savo pajėgų taikiniu, argumentuodama, kad jis yra naudojamas rusų pajėgoms aprūpinti.
Primename, kad pernai liepą ukrainiečiai stipriai smogė Krymo tiltui. Eismas juo dėl galimos grėsmės yra sustabdomas iš esmės reguliariai.
Ekspertas įvardijo datą, kada galėtų griūti Krymo tiltas.