Ši „stabdymo riedant“ funkcija automobiliuose, kuriuose įdiegta visa autonominio vairavimo programinė įranga, leido transporto priemonėms „pravažiuoti per sankryžas, kuriose transporto priemonės privalo sustoti prieš jas kirsdami, nesustojus“, o tai „gali padidinti avarijos riziką“, pažymėjo JAV Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija (NHTSA).
Nuo 2020 metų spalio mėnesio „Tesla“ į programinės įrangos beta versiją įtraukė funkciją, leidžiančią automobiliams pravažiuoti pro draudžiamąjį „stop“ ženklą važiuojant mažesniu nei 5,6 mylios (9 kilometrų) per valandą greičiu, jei nėra kitos judančios transporto priemonės, dviračio ar pėsčiojo.
Visgi po dviejų susitikimų su NHTSA atstovais, „Tesla“ sausio 20 dieną nusprendė pašalinti šią funkciją, o sausio 27 dieną pranešė reguliavimo institucijoms apie atšaukimą. Gamintoja teigė nežinantis apie jokias avarijas, kilusias dėl minėtos funkcijos.
Bendrovė atšauks „Model 3“ automobilius, pagamintus 2017–2022 metais, „Model S“ ir „Model X“ automobilius, pagamintus 2016–2022 metais, bei „Model Y“ automobilius, pagamintus 2020–2022 metų laikotarpiu.
„Tesla“ išsiųs programinės įrangos atnaujinimą transporto priemonėms nuotoliniu būdu, jų savininkams nemokamai.
Praėjusią savaitę paskelbtuose ketvirčio pajamų rezultatuose „Tesla“ teigė, kad autonominio vairavimo versiją dabar išbando daugiau nei 60 tūkst. vairuotojų realiomis vairavimo sąlygomis.
Praėjusių metų lapkritį „Tesla“ atšaukė 7,6 tūkst., kad pašalintų su oro pagalvėmis susijusį defektą, o gruodį atšaukė daugiau nei pusę milijono automobilių dėl bagažinės problemų.
Praėjusių metų pabaigoje po NHTSA tyrimo bendrovė taip pat sutiko išjungti funkciją, leidžiančią vairuotojams žaisti vaizdo žaidimus važiuojant.