Į JAV persikėlusi pora socialine žiniasklaida nebesinaudos nei asmeniniais, nei profesiniais tikslais. Princui ir jo sutuoktinei artimas šaltinis laikraščiui sakė, kad jiedu „neturi planų“ naudotis socialine žiniasklaida jų naujam fondui „Archewell Foundation“.
Be to, pasak šaltinio, „labai mažai tikėtina“, kad jie vėl pradės naudotis socialinės žiniasklaidos platformomis kaip privatūs asmenys.
Sasekso kunigaikštis ir kunigaikštienė, kurie staiga atsisakę britų karališkųjų asmenų pareigų pernai persikėlė į Kaliforniją, anksčiau žadėjo aktyviai reikštis internete.
Jų paskyra „Sussex Royal“, kai jie dar ėjo britų karališkosios šeimos narių pareigas, instagrame surinko daugiau kaip 10 mln. sekėjų.
Anksčiau pora skundėsi dėl to, kaip su jais elgiamasi socialinėje žiniasklaidoje ir britų spaudoje.
Pernai sutuoktiniai, pagal susitarimą dėl atsitraukimo nuo svarbių karališkosios šeimos narių pareigų atsisakę ženklo „Sussex Royal“, įsteigė ne pelno organizaciją „Archewell“, didžiausią dėmesį skirsiančią psichinei sveikatai, švietimui ir gerovei.
Princas Harry ir Meghan taip pat ėmėsi kitų darbų, pavyzdžiui, pasirašė kontraktą su „Spotify“ dėl tinklalaidžių, pasakojančių „dvasią pakeliančias ir pramogines istorijas“, kūrimo.
Be to, pora pasirašė daugelio metų kontraktą, kaip pranešama, vertą dešimčių milijonų dolerių (eurų), su „Netflix“ dėl „paveikių“ filmų ir serialų kūrimo.
Buvusi televizijos aktorė M. Markle pernai taip pat įgarsino vieną „Disney+" dokumentinį filmą apie laukinę gamtą.