Anot V. Borodino, „Santa Claus“ prekės ženklą naudoja daugelis užsienio bendrovių, įskaitant „Father Christmas Ltd.“, kuriai jis priklauso (kartu su „Father Christmas“ ir „Cyber Santa“). Skundo autoriaus teigimu, prekės ženklas yra vertinamas 1,6 trln. dolerių (apie 1,5 trln. eurų), o užsienio bendrovės skleidžia Rusijos „Kalėdų senelio“ įvaizdį siekiant „sunaikinti tradicines rusų vertybes“.
Baiminamasi konkurencijos Seneliui Šalčiui
Jis taip pat pažymėjo, kad Kalėdų senelis yra populiarus „nedraugiškose“ Rusijai valstybėse, tuo metu Rusijoje tradiciniu laikomas „Senelio Šalčio“ įvaizdis.
Rusija Šv. Kalėdas švenčia pagal senąjį Julijaus kalendorių. Katalikai ir kitos Vakarų krikščionių religijos švenčia pagal Grigaliaus kalendorių, įvestą XVI a., nes šis buvo pripažintas tikslesniu.
„Dovanas nešantis senelis“ – Senelis Šaltis – Rusijoje tradiciškai pasirodo Naujųjų metų išvakarėse, kai Vakarų šalyse laikomasi dovanų keitimosi Šv. Kalėdų rytą tradicijos.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!